حمله زورگیران به دانش‌آموزان دبیرستانی
در پی شكایت دبیرستان علامه طباطبایی در جنت‌آباد مبنی بر حمله زورگیران به دانش‌آموزان این واحد ماموران طی اقدامات اطلاعاتی توانستند متهمان را دستگیر كنند.


 سرهنگ فرهاد نائبی رئیس كلانتری 138 جنت آباد در گفت‌وگو با باشگاه خبرنگاران گفت: هفته گذشته در پی اعلام شكایتی از سوی دبیرستان علامه طباطبایی در محدوده جنت آباد بلافاصله ماموران اطلاعات و تخصصی این كلانتری اقدامات لازم خود را آغاز كردند.

رئیس كلانتری 138 جنت آباد ادامه داد: در خلل رسیدگی به شكایت مدرسه دو تن از دانش‌آموزان همان واحد آموزشی به همراه والدین خود به كلانتری مراجعه كردند و اظهار داشتند: برای خرید خوراكی از مدرسه خارج شدیم كه ناگهان دو فرد یكی چاق قد كوتاه و دیگری لاغرو قد بلند به ما حمله ور شده و با تهدید قمه گوشی همراه و كیف پولمان را به سرقت بردند.

این مقام مسئول انتظامی‌اذعان داشت: با اقدامات چهره نگاری با همكاری دانش‌آموزان هویت ظاهری این افراد شناسایی و در اختیار كلیه واحدهای گشتی منطقه قرار گرفت.

وی افزود: در پی تشدید اقدامات ماموران توانستند صبح روز جاری متهمان را در محدوده جنت آباد شناسایی و طی یك تعقیب و گریز طاقت فرسا و اجرای طرح مهار متهمان دستگیر و به مقر انتقال داده شدند.


گردآوری: گروه خبر سیمرغ
www.seemorgh.com/news
منبع: akharinnews.com


مطالب داغ سایر بخشها:
اول فروردین مترو رایگان است
قیمت جدید 5 خودرو بر اساس شورای رقابت
فرزند ارشد پادشاه عربستان کشته شد
قیمت انواع ارز در بازار آزاد (1391/12/27)
اعتراض احمدی نژاد و مشایی به حکم مداحان تهرانی