فرار مرد اعدامی
مرد اعدامی که با تغییر چهره زندگی زیرزمینی خود را آغاز کرده بود پس از 18 ماه فرار دستگیر شد.


 اسفندماه سال گذشته دادگستری ارومیه با ارسال نیابتی به پلیس آگاهی استان خراسان رضوی خواستار تحقیقات در خصوص مخفیگاه یک قاتل فراری شد.

بررسی کارآگاهان نشان داد مرد 35 ساله به نام صادق سال 88 زمانی که به اعدام محکوم شده بود با طرح نقشه ای موفق به فرار از دست مامور محافظ خود شده و از آن زمان هیچ ردی از مخفیگاهش در دست نبود.

صادق به اتهام سرقت های به عنف دستگیر و در بازجویی ها به قتل زنی در ارومیه اعتراف کرده بود.

مرد جنایتکار بعد از محاکمه در دادگاه کیفری آذربایجان غربی به اعدام محکوم و در انتظار اجرای حکم خود بود. در حالی که شمارش معکوس برای اجرای حکم آغاز شده بود همسر صادق با مراجعه به دادگستری شهرستان گنبد درخواست طلاق کرده بود. برای رسیدگی به این درخواست مرد اعدامی همراه ماموری راهی این شهرستان شده که صادق در میان راه با ترفندی موفق به فرار شد.

ماموران پس از  تجسس های گسترده سرانجام مخفیگاه صادق را در منطقه قاسم آباد مشهد مورد شناسایی قرار دادند.

سرهنگ حسین بیدمشکی رئیس پلیس آگاهی استان خراسان رضوی در این باره به مهر گفت: تیم جنایی پس از اطمینان از حضور متهم در مخفیگاهش وارد آنجا شده و صادق را در عملیاتی سحرگاهی دستگیر کردند. همچنین همسر او نیز در آن خانه مورد شناسایی قرار گرفت.

وی افزود: زندانی فراری در ابتدا سعی کرد با انکار اتهاماتش از دست ماموران فرار کند اما وقتی با شواهد و دلایل پلیسی روبرو شد لب به اعتراف گشود و گفت: بعد از فرار از دست مامور محافظ به مشهد آمده و با گریم تغییر چهره دادم، همسرم نیز بعد از مدتی نزد من آمد، تصور نمی کردم که از سوی ماموران شناسایی و دستگیر شود.

رئیس پلیس آگاهی استان خراسان رضوی در پایان خاطرنشان کرد: متهم با تشکیل پرونده تحویل دستگاه قضائی ارومیه شد.


گردآوری: گروه خبر سیمرغ
www.seemorgh.com/news
منبع: mehrnews.com


مطالب داغ سایر بخشها:
دعوتنامه رسمی دولت به مجلس رسید
سردرگمی قیمت‌ها در بازار مسکن
خاتمی درباره كاندیداتوری‌اش بیانیه می‌دهد
نارنگی کیلویی 10 هزار تومان!
افتتاح فازهای جدید پارس‌جنوبی در سال 92 منتفی شد/ لیست تاخیر مگاپروژه‌های گاز