خشن ترین قاتل تهران
امروز با حضور قاتل خانواده شهركی در آگاهی تهران بزرگ پشت پرده این جنایت فاش شد.جنایتی كه در چند سال گذشته بی سابقه عنوان شده.شاید خواندن این خبر برای افراد ناخوشایند باشد.


 طبق اطلاعات به دست آمده از جزییات پرونده، قاتل به هویت مرتضی متولد سال 1354، روز حادثه با یك قبضه كلت كمری و  یك قبضه چاقو سنگی و یك نوار چسب وارد منزل مرحوم شده است.

پس از گذشت چند دقیقه، قاتل كلت را در آورده و سمت خانواده شهركی نشانه می‌رود و باتهدید، زن و شوهر را وادار به بستن دست و پای یكدیكر توسط نوار چسب می‌كند.

به دنبال این موضوع قاتل هر دو نفر را به داخل اتاق شمالی منزل برده و در جلوی چشمان زن، همسرش را با چاقو سر می‌برد به طوری كه خون به دیوار اتاق خواب می‌پاشد.

پس از آن قاتل برای اینكه خیالش از فوت منصور شهركی راحت شود چندین چاقو نیز به پهلوی متوفی وارد می‌سازد.

با قتل این خلبان سابقه دار متهم به سراغ همسر متوفی رفته و این بار گردن زن برای اینكه از پاشیدن خون جلوگیری كند، روبه پایین اقدام به بریدن گردن می‌كند.

در نهایت این خون آشام در حالی كه فكر می‌كرد تمامی سرنخ ها را از بین برده است با برداشتن تنها یك عابر بانك متعلق به منصور شهركی از خانه خارج شده و متواری می‌گردد.



امروز نیز رییس پلیس آگاهی تهران با حضور در جمع خبرنگاران، این قتل را یكی از وحشتناك ترین قتل‌های تهران خواند و مدعی شد كه این جنایتكار زمانی كه تحت نظر از سوی پلیس بود، بازهم قصد انجام چنین جنایت‌هایی را در سطح شهر تهران داشته كه با دستگیرش كارش به اتمام می‌رسد.

لازم به ذكر است كه متهم به تمامی خبرنگاران عنوان داشته كه تنها علت این جنایتش سرقت از منزل منصور شهركی بوده و از گذشته نیز هیچ گونه رابطه آشنایی با مرحوم نداشته است ولی نوع قتل و اقدام این ورزشكار قاتل موضوع دیگری را تداعی می‌كند كه هنوز ناشناخته است.


گردآوری: گروه خبر سیمرغ
www.seemorgh.com/news
منبع: yjc.ir


مطالب داغ سایر بخشها:
قانون حمایت از خانواده ابلاغ شد
جوان ترین و مسن ترین کاندیدای انتخابات
دستگیری قاتل پسر نماینده سابق زابل
پورشه 350 میلیون تومان+جدول قیمت
افت ۳۵ هزارتومانی قیمت سکه/ جدول