زنی که با آبمیوه مسموم، رانندگان را بیهوش کرده و اقدام به سرقت اموال آن‌ها می‌کرد، شناسایی و دستگیر شد.

سرهنگ «عبدالرضا خیرخواهان» فرمانده انتظامی شهرستان کرج در تشریح این خبر اظهار داشت: پس از مراجعه یکی از شهروندان به کلانتری ۳۹ گلشهر مبنی بر سرقت مدارک و اموال وی از خودرو‌اش، بلافاصله ماموران کلانتری پیگیری موضوع را در دستور کار خود قرار دادند.

در تحقیقات تکمیلی از شاکی مشخص شد که او ساعت ۲۲ شب گذشته در حال تردد در خیابان بوده که زنی با قرار گرفتن در مسیر خودرو از وی می‌خواهد تا او را به صورت دربستی به آدرس مورد نظرش ببرد. با سوار کردن زن به خودرو طولی نمی‌کشد که مسافر از وی می‌خواهد برای خرید آبمیوه توقف کند بنابراین نامبرده پس از خریدن چند عدد آبمیوه با پافشاری و اصرار از راننده می‌خواهد تا یکی از آبمیوه‌ها را بخورد که پس از نوشیدن آبمیوه، راننده بیهوش می‌شود و در نتیجه خودرو با جدول برخورد کرده و آن زن با سوءاستفاده از فرصت به دست آمده اموال راننده را از قبیل تمامی مدارک و وسایل جانبی خودرو و ۴ میلیون پول نقد وی را به سرقت می‌برد.

در این رابطه تیم‌های ویژه پلیس تشکیل و در ‌‌نهایت سارق به نام «زیبا-خ» شناسایی، دستگیر و به کلانتری منتقل شد. متهم در بازجویی‌های ماموران به سرقت اموال شاکی اعتراف کرده و در خصوص چگونگی سرقت اظهار داشت که در ساعت های پایانی شب با سوار شدن به خودروهای مدل بالا در طول مسیر با برنامه ریزی‌های قبلی به بهانه خرید آبمیوه از خودرو پیاده شده و سپس با وانمود کردن این موضوع که آبمیوه تازه است، آبمیوه حاوی مواد سمی را به راننده تعارف و با پافشاری، رانندگان را مجبور به نوشیدن آن می‌کرده و پس از بیهوش شدن مالباختگان، اموال آن‌ها را به سرقت می‌برده است.



گردآوری: گروه خبر سیمرغ
www.seemorgh.com/news
منبع: tabnak.ir

مطالب داغ سایر بخشها:
قانون حمایت از خانواده ابلاغ شد
جوان ترین و مسن ترین کاندیدای انتخابات
دستگیری قاتل پسر نماینده سابق زابل
پورشه 350 میلیون تومان+جدول قیمت
افت ۳۵ هزارتومانی قیمت سکه/ جدول