گروگان 16 ساله
سركلانتر هفتم پلیس پایتخت گفت:عمویی كه برادر زاده خود را گروگان گرفته بود و قصد آسیب رساندن به آن را داشت با تلاش پلیس دستگیر شد.


سرهنگ علی اكبر سلیمانی با اعلام این خبر، اظهار داشت: ماموران روز گذشته  بنا بر اعلام یكی از شهروندان مبنی بر گروگان گیری در آدرس خیابان تختی بلافاصله عوامل تخصصی به محل اعزام شدند.

سركلانتر هفتم پلیس پایتخت در ادامه اذعان داشت: پس از حضور ماموران در محل با اجازه و راهنمایی مالك منزل كه "امیر.س" نام داشت، با رعایت موازین قانونی و شرعی وارد منزل شدند.

این مقام مسئول انتظامی ادامه داد: ماموران بدو ورود به منزل مشاهده كردند، در طبقه اول ساختمان فردی به هویت "رضا.س" برادرزاده خود را به نام "رضا" گروگان گرفته است.

وی افزود: متهم با رویت ماموران اقدام به تهدید و قدرت نمایی توسط قمه كرد و تعداد زیادی از وسایل منزل را مورد تخریب قرار داد.

سرهنگ علی اكبر سلیمانی ابراز داشت: ماموران نیز زمانی كه متوجه شدند متهم به هشدارهای پلیس توجهی نمی‌كند با به كارگیری از فنون رزمی نامبرده را خلع سلاح كرده و دستگیر می‌كنند.

سركلانتر هفتم پلیس پایتخت در پایان خاطر نشان كرد: پس از انتقال متهم به كلانتری و بازگرداندن نوجوان 16 ساله به آغوش خانواده‌اش طی بررسی مشخص گردید كه متهم به دلیل مصرف بیش از حد شیشه دچار توهم شده بوده و اقدام به این بزه خطرناك كرده است./ل


گردآوری: گروه خبر سیمرغ
www.seemorgh.com/news
منبع: yjc.ir


مطالب داغ سایر بخشها:
تا سال 2020 همه مردم جهان به اینترنت وصل می‌شوند
موفقیت بزرگ دانشمندان ایرانی در ابداع نوع جدید فیبرهای نوری
ماجرای تدریس شهیدبهشتی در دبیرستان دخترانه در زمان شاه
لاریجانی: محدودیتی برای حضور سلایق وجود ندارد
پیام تسلیت پاپ فرانسیس به زلزله‌زدگان ایران