ربودن مهندس بنیاد مسکن
فرمانده انتظامی استان لرستان جزئیات گروگان‌گیری مهندس یکی از شرکت‌های طرف قرارداد با بنیاد مسکن را تشریح کرد.
سردار کاظم علیزاده در این باره گفت: در ساعت 6 عصر روز شنبه 31 فروردین ماه یکی از مهندسین شرکت طرف قرارداد با بنیاد مسکن قصد ورود به خانه‌اش در شهرک ژاندارمری در تهران را داشت که دو نفر از در سرنشین خودرو سوار بر خودرو شخصی وی شده و با تهدید کلت و چاقو از وی می‌خواهند به مقصد مورد نظر آنان حرکت کند.

وی ادامه داد: در ادامه آدم ربایان پس از طی مسیر و فاصله گرفتن از نقاط مسکونی این مهندس جوان را از خودرو خارج و پس از بستن دست و پایش به صندوق عقب خودرو انداخته و به سمت شهرستان درود در استان لرستان حرکت می‌کنند.

فرمانده انتظامی استان لرستان با اشاره به اعلام وقوع این خبر از تهران اظهار کرد: عوامل انتظامی با بکارگیری تیم‌های اطلاعاتی و استفاده از خبرهای مردمی رد آدم ربایان را در فاصله‌ای کمتر از 48 ساعت از وقوع جرم در شهرستان دورود شناسایی کردند.

علیزاده با اشاره به شناسایی مخفیگاه متهمان در یکی از محلات شهرستان دورود به ایسنا گفت: عوامل انتظامی در حوالی ساعت 13 روز گذشته پس از محاصره مخفیگاه این افراد دو گروگان گیر را که 29 و 31 سال سن داشتند دستگیر و مهندس به گروگان گرفته شده را نیز آزاد کردند.

فرمانده انتظامی استان لرستان با بیان اینکه گروگان‌گیران دستگیر شده دارای تحصیلات عالی دانشگاهی هستند اظهار کرد: در بازجویی‌های پلیس این افراد علت اقدام خود را دریافت وجه از گروگان‌گیر اعلام کردند.

به گفته علیزاده در حدود یکسال پیش فرد به گروگان گرفته شده در یک پروژه پیمانکار دو گروگانگیر بوده و دو متهم با تصور اینکه حساب بانکی وی حاوی مقادیر زیادی وجه نقد است وی را ربوده بودند اما پس از مراجعه به مقابل عابر بانک متوجه شدند که حساب وی تنها دو میلیون تومان موجودی دارد.

وی اضافه کرد: آدم ربایان پس از اینکه متوجه شدند در حساب این مهندس پولی نیست از وی خواستند تا پس از تماس با خانواده‌اش 30 میلیون تومان گرفته و به آنان تحویل بدهد.

فرمانده انتظامی استان لرستان با بیان اینکه از مخفیگاه متهمان اسلحه کلت، تعدادی فشنگ، چاقو و خودروی فرد گروگان گرفته شده کشف شد، به ایسنا گفت: پرونده متهمان پس از تشکیل برای ادامه روند رسیدگی به جرم به پلیس تهران بزرگ منتقل شد.

به گزارش ایسنا شهرستان دورود در حدود 400 کیلومتر با شهر تهران فاصله دارد.


گردآوری: گروه خبر سیمرغ
www.seemorgh.com/news
منبع: isna.ir


مطالب داغ سایر بخشها:
دوره پیش‌دانشگاهی حذف می‌شود
سقوط پل در حال ساخت در بهشت زهرای تهران
احتمال حذف ارز مرجع واردات شکر
می‌توانیم ماهانه 500 هزار تومان یارانه پرداخت کنیم!
پیام زلزله‎های اخیر برای تهران چیست؟