زورگیران 18 ساله
رییس کلانتری 106 نامجو گفت: دو زورگیر خشن 18 ساله پس از 2 فقره زورگیری در یک ساعت با تیر پلیس خلع سلاح شده و دستگیر می‌شوند.
سرهنگ محمد حسین خلیلی با اعلام این خبر در تشریح بیشتر اظهار داشت: ماموران واحد گشت خودرویی کلانتری در حین گشت زنی در محدوده خیابان نامجو بودند، که فردی به هویت "محسن" 24 ساله به آنان مراجعه کرد اظهار داشت: چند دقیقه پیش 2 نوجوان با یک دستگاه سمند جلو من را گرفته و با تهدید چاقو و ضرب و شتم اقدام به سرقت تلفن همراه و کیف پولم کردند.

رییس کلانتری 106 نامجو در ادامه اذعان داشت: ماموران بلافاصله مشخصات دو متهم را از مالباخته گرفته و به تمامی واحدهای گشتی اعلام کردند.

وی افزود: همچنین در این راستا ماموران متوجه شدند که متهمان از فردی دیگری به هویت "مهدی" 23 ساله در همان محدوده نامجو زورگیری کرده و لپ تاپ وی را به سرقت برده‌اند.

این مقام مسئول انتظامی در ادامه ابراز داشت: تمامی ماموران این واحد اقدامات خود را تشدید کردند و توانستند  متهمان را در همان محدوده در حین ارتکاب جرم دیگری شناسایی کنند.

سرهنگ محمد حسین خلیلی  تاکید کرد: ماموران بلافاصله یکی از متهمان را که از خودرو پیاده شده بود دستگیر کردند و متهم دیگر نیز توسط خودرو از معرکه گریخت.

رییس کلانتری 106 نامجو در ادامه اظهار داشت: ماموران به تعقیب متهم فراری پرداختند و زورگیر در حین فرار به صورت جنون آمیزی به تخریب خودورها عبوری پرداخت.

وی افزود: درنهایت ماموران به دلیل حساسیت موضوع اقدام به شلیک تیر به سمت لاستیک خودرو کردند و توانستند لاستیک عقب خودرو را مورد اصابت گلوله قرار دهند، که به تبع آن خودرو از مسیر خارج شده و متوقف می‌گردد.

این مقام مسئول انتظامی اذعان داشت: متهم با در دست داشتن چاقو از خودرو پیاده شد و ماموران با شلیک تیر هوایی زورگیر را وادار به انداختن سلاح خود کردند و در نهایت متهم دستگیر و به کلانتری انتقال داده شد.

سرهنگ محمد حسین خلیلی  خاطر نشان کرد: متهمان در کلانتری به جرم خود اعتراف کردند و خود را به هویت "علی" و "اصغر" 18 ساله معرفی کردند.


گردآوری: گروه خبر سیمرغ
www.seemorgh.com/news
منبع: yjc.ir


مطالب داغ سایر بخشها:
بان کی مون: ابراهیمی به ماموریت خود در سوریه ادامه می‌دهد
مشکل اصلی ایران و غرب کجاست؟
باکیفیت‌ترین سواری‌های داخلی معرفی شدند
حذف 9 کد رشته و ایجاد 6 کد رشته جدید در آزمون دکتری 92
دو اسقف در شمال سوریه ربوده شدند