رئیس کلانتری 120 سیدخندان گفت: تبهکاری که به زور و تهدید چاقو کیف خانم های جوان پایتخت را به سرقت می برد توسط پلیس تهران دستگیر شد.
سرگرد حسین نورآبادی اظهار داشت: عوامل واحد گشت خودرویی در راستای بالا بردن سطوح امنیت مناطق حوزه استحفاظی خود در حین گشت زنی بودند که خانم جوانی به هویت فاطمه به آنان مراجعه و گفت: لحظاتی پیش فردی جوان به زور و تهدید کیفش را گرفته و به وسیله یک دستگاه موتورسیکلت متواری شد.

رئیس کلانتری 120 سید خندان در ادامه اذعان داشت: در این راستا عوامل واحد گشت بلافاصله به تعقیب و گریز متهم پرداختند.

وی افزود: متهم با رویت ماموران و پس از چندی تعقیب و گریز، موتور سیکلت را رها کرده و با تهدید چاقو و عربده کشی جلو خودروهای در حال تردد را گرفت و با تهدید چاقو به نیت پیاده کردن راننده  یک خودرو پژو و سرقت آن اقدام کرد.

این مقام مسئول انتظامی ادامه داد: در حالی که شهروندان به همکاری با نیروی انتظامی پرداختند و در برابر متهم مقاومت نمودند وی قصد صدمه رساندن به شهروندان را داشت که بلافاصله توسط نیروی آماده انتظامی خلع سلاح و زمین گیر شد.

سرگرد حسن نورآبادی ابراز داشت: پس از انتقال متهم به کلانتری در بازرسی اولیه دو کیف زنانه، چند عابربانک و تلفن همراه و یک قبضه چاقو کشف و ضبط گردید.

رئیس کلانتری 120 سید خندان گفت: متهم نیز در بازجویی فنی و پلیسی به بیش از ده ها فقره زورگیری و کیف قاپی از خانم های جوان اعتراف کرد و خود را به هویت صابر 22 ساله معرفی نمود.

لازم به ذکر است که با دستگیری متهم بیش از 10 شاکی خصوصی که بيشتر خانم هستند جهت شکایت به کلانتری مراجعه کردند و به دلیل اهمیت موضوع و کشف سایر جرائم، متهم به همراه پرونده به پایگاه چهارم پلیس آگاهی تهران بزرگ انتقال داده شد.


گردآوری: گروه خبر سیمرغ
www.seemorgh.com/news
منبع: yjc.ir


خبرهای داغ سایر بخشها:
جدول قیمت ارز. طلا. سکه 92/02/09
ماجرای درگیری با احمدی نژاد در تبریز چه بود؟
تلاش برای محاکمه و برکناری مرسی
آغاز چهارمین جلسه دادگاه قضات کهریزک
تصادف تاکسی 5 کشته و مجروح برجای گذاشت