واژگونی آمبولانس
در پی واژگونی یک دستگاه آمبولانس حامل یک بیمار در محور باشت – چرام، مسئول روابط‌ عمومی اورژانس استان کهگیلویه و بویراحمد توضیحاتی را در این باره ارائه کرد.
محمدرضا قنبری با اشاره به حادثه واژگونی یک دستگاه آمبولانس حامل یک بیمار قلبی در یکی از محورهای جنوبی این استان، گفت: این آمبولانس حامل یک بیمار زن 57 ساله دارای ناراحتی قلبی بود.

وی با بیان اینکه این آمبولانس در حال انتقال این بیمار از بیمارستان دهدشت به بیمارستان نمازی شیراز بود، اظهارکرد: در مسیر باشت – چرام یک دستگاه خودروی سنگین در جهت خلاف این خودرو نور بالازده و سبب می‌شود که این آمبولانس از مسیراولیه منحرف و در حاشیه جاده واژگون شد.

قنبری با بیان اینکه در پی این حادثه، به هیچ یک از سرنشینان این آمبولانس از جمله این زن بیمار آسیبی وارد نشد، گفت: تنها دو تن دچار آسیب‌دیدگی سطحی شدند که پایگاه اورژانس آنها را در محل به شکل سرپایی مداوا کرد.

مسئول روابط‌ عمومی اورژانس استان کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به انتقال این زن به بیمارستان شهیدرجایی گچساران به ایسنا گفت: صدمه‌ای ناشی از تصادف به این زن وارد نشد، اما وی چند ساعت پس از انتقال به بیمارستان، به علت دیگری خود را از دست داد.

وی با تاکید بر اینکه مرگ این بیمار به علت شدت جراحت ناشی از این تصادف نبوده، گفت: آمبولانس حادثه دیده، اعزامی و از نوع تویوتا هایس بود.


گردآوری: گروه خبر سیمرغ
www.seemorgh.com/news
منبع: isna.ir


مطالب داغ سایر بخشها:
نرخ سود بانکی تغییر نمی‌کند
نوبخت: بر اساس اطلاعات من، هاشمی و خاتمی نمی‌آیند
لاریجانی فردا جمع‌بندی نتیجه جلسه غیرعلنی را ارائه می‌دهد
افزایش پایه قیمت برق در سال جاری
دانشگاه‌ ستاد انتخاباتی هیچ کاندیدایی نیست