راز جنایتکار تهران
جنایتکاری که به دلیل جرم‌های متعدد و گوناگون یک سال از دست پلیس فراری بود، شناسای و به همراه یك دختر دستگیر شد
رئیس پلیس اطلاعات و امنیت عمومی تهران بزرگ گفت: جنایتکاری که به دلیل جرم‌های متعدد و گوناگون یک سال از دست پلیس فراری بود، شناسای و به همراه یك دختر دستگیر شد.

سرهنگ علیرضا محرابی با اعلام این خبر اظهار داشت: در پی وصول یک فقره پرونده از سوی بازپرس شعبه 7 دادسرای شهرری مبنی بر شناسایی و جلب فردی از اراذل و اوباش سطح یک منطقه ری به هویت "محمد.م"  دستور کار در اختیار عوامل این حوزه قرار گرفت.

رئیس پلیس اطلاعات و امنیت عمومی تهران بزرگ در ادامه اذعان داشت: پس از تحقیقات میدانی مشخص گردید، نامبرده از اراذل و اوباش و سطح یک تهران است.

وی ادامه داد: همچنین متهم در پرونده سابق خود ده‌ها سابقه شرارت، زورگیری، شرب خمر، اخلال در نظم عمومی و نزاع دست جمعی داشته است و به دلیل این موارد سال‌ها در زندان عمر خود را سپری کرده است.

این مقام مسئول انتظامی در ادامه اذعان داشت: دراین راستا متهم 1 سال و نیم گذشته زمانی که از زندان آزاد می‌شود شرارت‌های خود را مجدد آغاز می‌کند و با جرح شدید و عمدی یک شهروند تهرانی متواری می‌شود.

سرهنگ علیرضا محرابی ابراز داشت: در نهایت پس از یک سال فرار در کشور‌های حاشیه مجدد به ایران باز می‌گردد و این بار اقدام به پخش مواد مخدر شیشه با اجیر کردن دختران جوان و دانشجو در سطح شهر تهران می‌کند.

رئیس پلیس اطلاعات و امنیت عمومی تهران بزرگ در ادامه گفت: ماموران با اقدامات گسترده اطلاعاتی توانستند این متهم را در حالی که با انجام  عمل زیبایی و مواردی دیگر تغییر چهره داده بود، در غرب تهران شناسایی و ردیابی کنند.

این مقام مسئول انتظامی اظهار داشت: ماموران زبده این حوزه در محدوده محل سکونت متهم مستقر شده و با بستن راه‌های احتمالی فرار و با مجوز قضایی وارد منزل متهم شده و آن را به همراه یک دختر جوان دستگیر می کنند.

وی ادامه داد: در بازرسی از اتاق خواب ماموران بیش از 1 کیلو 250 گرم شیشه، یک عدد کپسول گاز اشک آور، یک قبضه قمه، آلات و ادوات مصرف مواد مخدر و در بررسی دقیق تر از دیگر نقاط خانه بیش از 280 گرم شیشه، یک عدد شوکر، یک عدد باطوم برقی و یک دستگاه ترازوی دیجیتال کشف و ضبط می‌کنند.

سرهنگ علیرضا محرابی تاکید کرد: همچنین ماموران از داخل خورو 206 متهم که در حیاط خانه پارک شده بود یک قبضه شمشیر نامتعارف کشف و ضبط کردند.

رئیس پلیس اطلاعات و امنیت عمومی تهران بزرگ خاطر نشان کرد: در نهایت متهم نامبرده به مقر انتقال داده شد و دختر نیز تحویل بازداشتگاه زنان پلیس امنیت اخلاقی گردید.


گردآوری: گروه خبر سیمرغ
www.seemorgh.com/news
منبع: yjc.ir


مطالب داغ سایر بخشها:
ابلاغ تعرفه بيمه تأمين اجتماعي و ماليات مسكن مهر
کشف یک قاره جدید !
(تصاویر) حواشی روز اول ثبت‌نام نامزدها
ساخت قطعات دو و سه آزادراه تهران-شمال 5 هزار میلیارد تومان می‌خواهد
مستندات مربوط به "ماجرای 450 ميليون يورويی" منتشر شد