جسم خارجی(شیرآب) که بر اثر بی احتیاطی دختر بچه 10ساله در زیر بغلش فرو رفته بود، در بیمارستان خاتم‌الانبیاء شهرستان جاسک خارج شد.
جسم خارجی(شیرآب) که بر اثر بی احتیاطی دختر بچه 10ساله در زیر بغلش فرو رفته بود، در بیمارستان خاتم‌الانبیاء شهرستان جاسک خارج شد.

منطقه خلیج فارس، با تماس تلفنی با اورژانس 115 یک مورد حادثه درقسمت سرویس بهداشتی درپارک دولت شهرستان جاسک گزارش شد که سریعا آمبولانس به محل حادثه اعزام شد.

مصدوم دختر بچه‌ای 10 ساله‌ای بود که به دلیل فرورفتگی جسم خارجی(شیر دستشویی) دچار آسیب شده بود و جسم خارجی در محل حادثه خارج نشد.

پس از هماهنگی با نیروهای آتش‌نشانی و هلال احمر و حضور آنها در صحنه، بعد از رهاسازی و اقدامات اولیه توسط پرسنل اورژانس 115مصدوم به همراه جسم خارجی به اطاق عمل بیمارستان خاتم الانبیاء جاسک جهت خارج کردن آن انتقال داده شد و بعد از عمل جسم خارجی شیر آب از این دختر بچه جدا شد.

معدوم‌سازی 1685 کیلوگرم موادغذایی فاسد در شهرستان جاسک

در اجرای طرح تشدید و کنترل و بازرسی از مراکز تهیه و توزیع موادغذایی از ابتدای سال جاری مقدار یک هزار و 685 کیلوگرم مواد غذایی فاسد د رشهرستان جاسک توسط بازرسان بهداشت محیط کشف ومعدوم شد.

سرپرست شبکه بهداشت و درمان شهرستان جاسک گفت‌: این مواد غذایی شامل کالباس وسوسیس، خیار شور فله ای، دوغ ونوشابه، شیر عسل، ماءالشعیر، رب گوجه، آبمیوه، ماست، تخم مرغ و بیسکویت و کیک است.

دکتر"رحمت‌الله محمدزاده" با اشاره به ورود فصل گرما یاد‌آور شد: با توجه به گرمای هوا مردم از خرید و استفاده موادغذایی عرضه شده از دستفروشان جدا خودداری کنند.

وی افزود: بازرسی‌های بهداشت محیط در این شهرستان در سطح تهیه و توزیع موادخوراکی و آشامیدنی انجام می‌گیرد و با متخلفان بهداشتی برخورد قانونی می‌شود.


گردآوری: گروه خبر سیمرغ
www.seemorgh.com/news
منبع: mehrnews.com


مطالب داغ سایر بخشها:
خودنمایی ۶ میوه خارجی ممنوعه در بازار
اتمام عملیات عمرانی تونل امیر کبیر
مجلس 5 میلیارد دلار برای تقویت بنیه دفاعی اختصاص داد
ذخیره‌سازی 4 کالای اساسی برای ماه رمضان/ ذخیره 25هزارتن مرغ
واکنش 'احمدی‌نژاد' به رد صلاحیت 'مشایی' چیست؟