باند زنان زورگیر
فرمانده انتظامی شهرستان ملارد از دستگیری اعضای باند سارقان شش نفره‌ای خبر داد که با فریب مردان، از آنان فیلم تهیه کرده و زورگیری می‌کردند.
سرهنگ محسن صفری با بیان اینکه در پی شکایت چند تن از شهروندان مبنی بر زورگیری از آنها توسط چند دختر و پسر، رسیدگی به این موضوع در دستور کار قرار گرفت، گفت: یکی از شاکیان با مراجعه به پلیس عنوان داشت که روز حادثه دختری جوان در مسیر عبورم قرار گرفت و پس از سوارکردن، او مرا به خانه‌ای در منطقه «سرآسیاب» کشاند و سپس دو پسر جوان با تهدید سلاح‌سرد، وجوه نقد و اموالم را به سرقت برده و دست و پایم را بسته و در مناطق بیابانی رهایم کردند.

صفری با بیان اینکه با ثبت اظهارات این فرد و شکات که به شیوه مشابه مورد زورگیری قرار گرفته بودند، پرونده به صورت ویژه در دستور کار قرار گرفت و گفت: با آغاز تحقیقات، سرنخی از فعالیت این باند در سرآسیاب شناسایی شد.

وی در مورد عملیات پلیس برای دستگیری اعضای این باند، گفت: پس از ارجاع زورگیری به پلیس آگاهی، موضوع در دستور کار قرار گرفت و با انجام تحقیقات و همچنین راهنمایی شاکیان و استفاده از تصاویر دوربین‌های مداربسته، پلیس این افراد را شناسایی و طی یک عملیات در دو مرحله دستگیر کرد.

فرمانده انتظامی شهرستان ملارد با بیان اینکه این باند شامل چهار دختر و دو پسر بود، گفت: با انجام تحقیقات اولیه مشخص شد که اعضای این باند به ویژه دختران با طرح دوستی با شکات و فریب‌دادن آنها، مالباخته را به منزلی در سرآسیاب کشانده و اموال آنها را سرقت می‌کردند.

صفری با بیان اینکه متهمان به نام‌های «مریم»، «فاطمه»، «ظریفه»، «فرشته»، «میثم» و «محسن» پس از دستگیری به جرم خود اعتراف کردند، گفت: سارقان زن پس از برقراری روابط دوستانه با شکات، آنان را به منزل کشانده و با همدستی «میثم» و «محسن» و گرفتن فیلم از آنها و تهدید به تکثیر و انتشار آن، اقدام به سرقت و زورگیری از مالباختگان می‌کردند.

وی با بیان اینکه بررسی‌ها نشان داد که متهمان از اواخر سال قبل و با همکاری یکدیگر مبلغ 19 میلیون ریال وجه‌نقد و دو دستگاه گوشی تلفن‌همراه به سرقت بردند، گفت: متهمان که در ابتدا منکر هرگونه سرقت بودند، اما سرانجام در مواجهه با اطلاعات پلیسی، به سه فقره سرقت و زورگیری اعتراف کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان ملارد با بیان اینکه تاکنون سه تن از مالباختگان را شناسایی کرده‌اند، گفت: متهمان انگیزه اصلی خود را مسائل مالی عنوان کرده‌اند که با توجه به شیوه و شگرد متهمان، تحقیقات همچنان برای شناسایی دیگر مالباختگان ادامه دارد.


گردآوری: گروه خبر سیمرغ
www.seemorgh.com/news
منبع: isna.ir


مطالب داغ سایر بخشها:
مرگ مرد پیمانکار بر اثر سقوط تیر چراغ برق
سقوط اسد یعنی قوی ترین ضربه به ایران در 25 سال گذشته
طرح رضایی برای مذاکره با غرب
ادعای کشف لاشه پهپاد ایرانی
اوباما هنگام سخنرانی نصرالله کجا بود؟