شلیک 11 گلوله به خودرو
سارقان لاستیک خودروهای مدل بالا دستگیر شدند
پدر و پسر سارقی که لاستیک خودروهای مدل بالا را سرقت می کردند، درعملیات تعقیب و گریز و با شلیک پلیس دستگیر شدند.

درپی شکایت تعداد زیادی از اهالی خیابان های پاسداران و مجیدیه در مورد سرقت لاستیک خودروهایشان ماموران تحقیقات خود را برای شناسایی سارق یا سارقان آغاز کردند. یکی از مالباختگان در شکایتش به ماموران گفت:شب گذشته خودرو پرادو را در کنار خیابان پارک کردم. صبح که می خواستم به سرکار بروم با دیدن سرقت هر چهار لاستیک خودروام شوکه شدم.

ماموران که هیچ سرنخی از سارق یا سارقان نداشتند با مشاهده دوربین های محل سرقت متوجه شدند در تمامی تصاویر ضبط شده خودرو پرایدی وجود دارد. در ادامه ماموران گشت کلانتری روز شنبه به یک دستگاه خودرو پراید سفید رنگ مشکوک می شوند.

با استعلام پلاک خودرو ماموران متوجه شدند این پراید همان خودرو حاضر در صحنه سرقت ها است. با اعلام ایست ماموران راننده پراید به همراه سرنشینش بر سرعت خودرو افزوده و قصد فرار داشتند. ماموران نیز در حالی که خودرو وارد اتوبان شده بود به تعقیب آن پرداختند و پس از دقایقی با شلیک 11 گلوله به سمت خودرو و هدف قرار دادن لاستیک ها موفق به متوقف کردن خودرو شدند.

با دستگیری دو سرنشین خودرو که محمدرضا 45 ساله و غلیرضا 19 ساله که پدر و پسر بودند، شناسایی و دستگیر شدند. در بازرسی از خودرو نیز 8 حلقه لاستیک خودرو، تعدادی کامپیوتر خودرو و ضبط و پخش کشف و ضبط شد.

همزمان با انتقال متهمان به کلانتری آنها به سرقت لوازم خودرو اعتراف کردند و در بازجویی ها مدعی شدند در طی 60 روز بیش از 40 خودرو  گرانقیمت را در شمال و شمالشرق تهران سرقت کرده اند.

سرهنگ اقبال امانی رئیس کلانتری 102 پاسداران با اعلام این خبر به مهر گفت: متهمان برای مشخص شدن سایر جرایم احتمالی در اختیار کارآگاهان پایگاه چهارم پلیس آگاهی قرار گرفتند.


گردآوری: گروه خبر سیمرغ
www.seemorgh.com/news
منبع: mehrnews.com


مطالب داغ سایر بخش ها:
اردوغان تسلیم معترضین شد
واکنش عارف به درخواست حامیان روحانی
چرا دریای خزر خطرناک است؟
توضیح رئیس ستاد روحانی درباره حواشی برنامه جماران
آمریکا روسیه را به اعراب ترجیح می دهد