زن‌کشی با گلوله
کارآگاهان پلیس آگاهی اراک پسر جوانی را که همسرش را با گلوله از پای درآورده بود، دستگیر کردند.
ماموران کلانتری 14 علوی اراک در بیست و پنجم بهمن ماه سال‌گذشته در پی دریافت پیامی از مرکز فوریت‌های پلیسی 110، در جریان وقوع یک فقره قتل در محدوده کوی امام‌علی (ع) قرار گرفتند.

با ثبت اطلاعات دریافتی، ماموران برای تعیین صحت و سقم گزارش دریافتی راهی محل حادثه شده و با حضور در این آدرس، مشاهده کردند که فردی به نام «مریم» به بیمارستان ولیعصر اراک منتقل شده، اما بر اثر شدت جراحات وارده، جان خود را از دست داده است.

با مرگ «مریم» پرونده‌ای تحت عنوان "قتل" پیش روی کارآگاهان اداره مبارزه با جرایم جنایی این پلیس گشوده و آنان در بررسی اولیه و تحقیق از مادر مقتوله و افراد مطلع پیرامون موضوع، دریافتند که شوهر «مریم» به نام «فرشید» که با همسرش اختلاف داشت، در شب حادثه به منزل آنها آمده و پس از دقایقی مشاجره لفظی و شکستن شیشه‌های در، با استفاده از اسلحه‌ای که از قبل تهیه کرده بود به سمت «مریم» تیراندازی می‌کند.

بررسی کارآگاهان نشان داد که این فرد پس از مجروح‌کردن «مریم»، اسلحه را پرتاب و با خودروی پژویی که متعلق به پدرش بود، از محل متواری می‌شود که اسلحه نیز توسط مادر مقتوله به ماموران کلانتری تحویل داده شد.

با شناسایی عامل اصلی این جنایت، بلافاصله تلاش‌های ماموران برای شناسایی محل اختفای این فرد آغاز شد، اما در حالی که کارآگاهان دستگیری این فرد را در دستور کار خود قرار داده بودند، «فرشید» خود را به یگان انتظامی معرفی کرد.

به گزارش ایسنا، پس از تکمیل تحقیقات برای تعیین علت و انگیزه اصلی قتل، متهم به همراه پرونده متشکله در اختیار مقام قضایی قرار گرفت.


گردآوری: گروه خبر سیمرغ
www.seemorgh.com/news
منبع: isna.ir


مطالب داغ سایر بخش ها:
فتح «القصیر» پیروزی چشم‌گیر برای سوریه
محدودیت‌ ترافیکی در محور‌های چالوس و هراز
تکلیف خریداران غیرقانونی مسکن مهر چه می‌شود؟
مکالمات تلفن همراه گران نشده است
ادعاهای نادرست رسانه‌های ترکیه علیه اتباع ایرانی تکذیب شد