میهمانی قلیان با قتل
درگیری در میهمانی قلیان با جنایت پایان یافت.
 ساعت 11 شب 14 خرداد امسالاز طریق بیمارستان بعثت یک فقره فوت مشکوک به کلانتری 156 افسریه اعلام شد . با حضور مأموران در بیمارستان و انجام تحقیقات اولیه مشخص شد جوانی به نام "مرتضی" 24 ساله از سوی دو نفر به نام های "اسماعیل" و "سعید" به بیمارستان منتقل ، اما بر اثر شدت ضربات وارده و با وجود انجام اقدامات درمانی فوت کرده و در این زمان یکی از همراهانش به نام "سعید" ، پس از اطلاع از مرگ وی از بیمارستان متواری شده است .

با تشکیل پرونده مقدماتی با موضوع "قتل عمد" و به دستور بازپرس شعبه اول دادسرای ناحیه 27 تهران ، پرونده برای رسیدگی  در اختیار اداره دهم پلیس آگاهی تهران بزرگ قرار گرفت .

با ارجاع پرونده به اداره دهم و در تحقیقات از اسماعیل مشخص شد که شب حادثه ، وی به همراه سعید و مرتضی ، در منزل یکی از دوستانشان به نام مجتبی و برای کشیدن قلیان جمع شده بودند. در داخل منزل ، مابین سعید و مرتضی درگیری رخ می دهد که با شدت پیدا کردن درگیری ، درحالیکه سعید از ناحیه گردن ، صورت و دست مورد اصابت ضربات شیشه نوشابه قرار گرفته بود ، مرتضی را مورد اصابت ضربات چاقو قرار داد و با وجود انتقال وی به بیمارستان ، به علت شدت جراحت و خونریزی شدید فوت کرده است .

با شناسایی سعید به عنوان عامل جنایت ، کارآگاهان به محل سکونت وی در مشیریه مراجعه و اطلاع پیدا کردند که سعید پس از انتقالِ مرتضی به بیمارستان و اطلاع از مرگ وی ، بلافاصله متواری شده که با توجیه خانواده متهم در خصوص همکاری با پلیس ، تحقیقات برای شناسایی مخفیگاه احتمالی وی آغاز می شود .

تحقیقات برای دستگیری متهم در دستور کار کارآگاهان اداره دهم قرار داشت که ظهر دیروز ، سعید با مراجعه به اداره دهم پلیس آگاهی خود را به کارآگاهان تسلیم و به درگیری منجر به قتل اعتراف کرد .

متهم در اعترافات خود به کارآگاهان گفت : 14 خرداد یکی از دوستانم به نام مجتبی به من زنگ زد و گفت : "بیا خانه مان تا قلیان بکشیم" من نیز به خانه اش رفتم . داخل خانه نشسته بودیم که زنگ خانه به صدا در آمد و چند لحظه بعد ، اسماعیل و مرتضی ( مقتول ) نیز وارد خانه شدند . مرتضی مشروب خورده بود و حال طبیعی نداشت و دائما با اسماعیل شوخی می کرد . من به آنها گفتم که شوخی نکنند اما آنها گوش نداده و با یکدیگر شوخی می کردند . در اعتراض از آنها خواستم تا دیگر رفتارشان را تغییر داده و به شوخی هایشان پایان دهند که ناگهان مرتضی با مشت و لگد به من حمله ور شد و بعد از گذشت چند دقیقه از خانه خارج شد .

متهم در خصوص نحوه ارتکاب جنایت به کارآگاهان گفت : دقایق کوتاهی از رفتن مرتضی گذشته بود که او به تلفن همراهم زنگ زد و مدعی شد که اگر در محل قرار حاضر نشوم ، او به در منزلمان مراجعه خواهد کرد و به همین علت مجبور شدم تا به محل قرار رفته و با او در سه راه افسریه قرار ملاقات گذاشتم . وقتی به سه راه افسریه رفتم ، ناگهان مرتضی با دو عدد شیشه نوشابه به من حمله ور شد و مرا از چند ناحیه مجروح کرد . من نیز با چاقویی که همراه خود داشتم ضربه ای به او وارد کردم که روی زمین افتاد و بلافاصله او را به همراه اسماعیل به بیمارستان منتقل کردیم اما در آنجا متوجه شدم که او فوت کرده است .

سرهنگ آریا حاجی زاده، معاون مبارزه با جرایم جنایی  پلیس آگاهی تهران بزرگ با اعلام این خبر گفت: با توجه به اعترافات صریح متهم به ارتکاب جنایت و به منظور انجام تحقیقات تکمیلی قرار بازداشت موقت از سوی مقام قضایی صادر و متهم جهت انجام تحقیقات تکمیلی در اختیار اداره دهم پلیس آگاهی تهران بزرگ قرار گرفت .


گردآوری: گروه خبر سیمرغ
www.seemorgh.com/news
منبع: mehrnews.com


مطالب داغ سایر بخشها:
فرار مرد همسرکش با پابند الکترونیکی از آمریکا
ائتلاف عارف و روحانی خطرناک است!
حدادعادل انصراف داد/ متن بیانیه
تمهیدات و تدابیر ترافیکی ویژه انتخابات در پایتخت اعلام شد
ورود کره‌های وارداتی به بازار از هفته آینده