کامیون پراید را مچاله کرد! +عکسکامیون پراید را مچاله کرد! +عکس
راننده جوانی که در یک حادثه رانندگی خودروی سواری اش در زیر کامیون کمپرسی و مقدار زیادی خاک و سنگ گرفتار شده بود با تلاش آتش نشانان نجات یافت.
به گزارش پایگاه خبری 125، پس از اطلاع رسانی این حادثه توسط شاهدین به سامانه 125 آتش نشانی و در خواست کمک فوری، ستاد فرماندهی این سازمان بلافاصله آتش نشانان ایستگاه 78 و گروه امداد و نجات 15 را به محل حادثه درحد فاصل میدان غنی آباد و جاده خاوران، روبروی كارخانه سیمان اعزام کرد.

حسین جان نثار رئیس ایستگاه 78 آتش نشانی كه در محل حادثه حاضر شده بود در این باره گفت: یك دستگاه كامیون كمپرسی كه حامل خاك و سنگ بود به دلیل نامعلومی بر روی یك دستگاه خودروی پراید كه در حال حركت بود واژگون شد و این خودرو و راننده اش را زیر خروارها خاك و سنگ مدفون كرد.

وی افزود: با توجه به ترافیك شدید و ازدحام جمعیت، آتش نشانان بی درنگ اقدام به ایمن سازی محل كرده و ضمن رعایت اصول ایمنی، مقدار زیادی سنگ و خاك را از روی راننده سواری برداشتند که خوشبختانه پس از تلاش بسیار سرانجام توانستند راننده سواری بنام وحید – ب 23 ساله را سالم از خودرو بیرون آوردند.

این رئیس ایستگاه آتش نشانی با اشاره به انتقال راننده سواری به بیمارستان توسط عوامل اورژانس، ادامه داد: علت بروز این حادثه رانندگی هم اکنون از طرف پلیس راهور تحت بررسی است.


http://www.seemorgh.com/uploads/1392/11/01/mww1.jpg

http://www.seemorgh.com/uploads/1392/11/01/mww2.jpg

http://www.seemorgh.com/uploads/1392/11/01/mww3.jpg

http://www.seemorgh.com/uploads/1392/11/01/mww4.jpg

http://www.seemorgh.com/uploads/1392/11/01/mww5.jpg




گردآوری : گروه خبر سیمرغ
www.seemorgh.com/news
منبع:eghtesadeiranonline.com

مطالب پیشنهادی :
قتل وحشتناک دو کودک به دست مادر
تکلیف قسط اول ایران چی شد؟؟؟
امروز به روایت روزنامه ها 92/11/12 + تصاویر
پدرم این عکس را نبین!
گزارش تکان دهنده از یک اشتباه پزشکی