انگیزه اسید پاشی این زن میان سال چه بوده؟
پلیس در حال تحقیق از زنی میانسال است که روی مردی آرایشگر و مشتریانش اسید پاشیده و آنها را مجروح کرده است.
 ماموران پلیس اسلامشهر ساعت 10:30صبح روز سوم‌ماه جاری از وقوع اسیدپاشی در آرایشگاهی مردانه باخبر شدند و وقتی به آنجا رفتند فهمیدند مرد آرایشگر و یکی از مشتریانش در این واقعه آسیب دیده‌ و به بیمارستان منتقل شده‌اند. ماموران با تحقیق از شهود فهمیدند زنی میانسال که از ساکنان همان منطقه است این جرم را انجام داده و از محل گریخته است.

ماموران در ادامه تحقیقات متهم 45ساله را بازداشت کردند. این زن که خودش نیز از ناحیه دست مجروح شده و با اسید سوخته بود در بازجویی‌ها ادعای بی‌گناهی کرد و گفت: «مرد آرایشگر روی من اسید ریخت و حالا به دروغ مرا متهم می‌کند.» ماموران با تحقیق از شاهدان عینی مطمئن شدند اظهارات این زن صحت ندارد.

 پلیس در ادامه به تحقیق از مرد آرایشگر پرداخت. او گفت: «این زن برایم مزاحمت ایجاد می‌کرد. او صبح روز حادثه به مغازه‌ام آمد و رویم جوهرنمک پاشید و گفت برمی‌گردد و اسید می‌ریزد حرفش را جدی نگرفتم. او دقایقی بعد تلفن زد و دوباره مرا به اسیدپاشی تهدید کرد اما باز هم حرف‌هایش را جدی نگرفتم تا اینکه حدود 10صبح وارد مغازه شد و رویم اسید ریخت و بعد هم فرار کرد.» مشتری آرایشگاه که در این حادثه زخمی شده بود نیز گفت: «زمان حادثه سه‌نفر داخل مغازه بودیم و مرد آرایشگر مشغول کوتاه‌کردن موهایم بود که زن میانسال وارد شد، وقتی ظرف اسید را روی او خالی کرد، اسید روی دست و صورت من هم ریخت اما نفر سوم که دورتر ایستاده بود آسیبی ندید.»

زن میانسال وقتی با شهادت شهود مواجه شد ادعای تازه‌ای را مطرح کرد و گفت مرد آرایشگر مزاحم او می‌شد در حالی‌که این ادعا نیز به تایید نرسید.  بنا بر این گزارش متهم در حال حاضر در بازداشت به‌سر می‌برد و تحقیقات از او برای افشای انگیزه‌اش از این جرم ادامه دارد.



گردآوری : گروه خبر سیمرغ
www.seemorgh.com/news
منبع:sharghnews.ir

مطالب پیشنهادی :
فرار از دست هوسرانی راننده شیطان صفت
نجات 15 هزار نفر از برف و کولاک
کلاهبرداری بزرگ در نیروی زمینی آمریکا
تلاش ضدایرانی در سفر به شش کشور
کاهش کمک‌ هزینه‌ها در انگلیس