سرایدار شیطان‌ صفت بازداشت شد
ماموران کلانتری ۱۲۳ نیاوران، سرایدار شیطان صفتی را که قصد آزار و اذیت یکی از زنان آپارتمان تحت مراقبتش را داشت، دستگیر کردند.
دستگیری سرایدار شیطان‌ صفت در ساعت ۲۳:۳۰ روز پنجم بهمن ماه سال جاری ماموران کلانتری ۱۲۳ نیاوران از طریق دریافت پیامی از مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ در جریان وقوع درگیری در محدوده خیابان دیباجی قرار گرفتند.

با حضور ماموران پلیس در محل، فردی به نام «سیامک» به آنها مراجعه و عنوان کرد که در ساعت ۱۹:۲۰ منزل را به همراه خانواده به منظور شرکت در مهمانی یکی از اقوام ترک کردند، اما خواهر کوچکترم به نام «مژگان» که به دلیل سرماخوردگی و کسالت در منزل حضور داشت را با خود همراه نکردیم. اما ساعتی بعد خواهرم با تلفن بنده تماس گرفته و عنوان داشت که شخصی به نام «ارسلان» که سرایدار ساختمان است، به زور وارد منزل شده و ضمن ضرب و شتم، قصد آزار و اذیت وی را داشته است.

بررسی ماموران نشان داد که «ارسلان» موفق به اجرایی کردن نقشه شوم خود نشد و از منزل متواری شده است که نهایتا ماموران پس از تعیین صحت و سقم گزارش دریافتی، این سرایدار شیطان صفت را در یک عملیات دستگیر و به همراه پرونده تشکیل شده در اختیار مقام قضایی قرار دادند.





گردآوری : گروه خبر سیمرغ
www.seemorgh.com/news
منبع:afkarnews.ir

مطالب پیشنهادی :
برادرم را کشتم ، اون شرور بود...
اعدامی نجات یافته از مرگ حبس ابد گرفت
آیا امکان توزیع سبد کالا در درب منازل وجود دارد؟
به رییس جمهور گفتم که باید جرات به خرج دهیم....
آزمون کارشناسی ارشد یک هفته دیگر