سقوط مرگبار اتوبوس ولوو به ته دره
حدود ساعت پنج و سی دقیقه بامداد امروز سه‌شنبه اتوبوسی در محور هراز به داخل دره منطقه زیارباغ سقوط کرد.
 علی نوری‌پور رئیس اداره راه و شهرسازی لاریجان مازندران  از سقوط اتوبوس در حال تردد از محور مواصلاتی هراز به داخل دره خبر داد.

وی افزود این اتوبوس حدود پنج و سی دقیقه صبح از آمل به سمت تهران در حال عبور از محور هراز بوده که در منطقه زیارباغ منحرف شده و به عمق دره سقوط کرد.

نوری‌پور خاطرنشان کرد: با حضور به موقع ماموران راهداری، اورژانس 115، نیروهای هلال احمر و پلیس‌‎راه در حال انتقال مصدومان، مجروحان و جان‌باختگان این حادثه دلخراش رانندگی هستیم.

به گفته این مسئول، هنوز علت حادثه، تعداد افراد سرنشین اتوبوس، تعداد مجروحان و جان‌باختگان این سانحه رانندگی مشخص نیست و بلافاصله پس از کسب آخرین اطلاع‌رسانی‌ می‌شود.

این حادثه زمانی رخ داد که اتو بو س مذکور در حال حرکت به سمت تهران بود و تاکنون 15 کشته و 19 زخمی بر جای گذاشته است.

دکتر مصدری رییس مرکز فوریت های پزشکی و اورژانس مازندران در این باره گفت :تاکنون تعدادی ازمصدومان این حادثه در بیمارستان 17شهریور آمل و مرکز بهداشتی و درمانی گزنک پذیرش شده اند .

در این زمینه حسن عباسی مدیر روابط عمومی اورژانس تهران گفت:پیش بینی می‌شود این اتوبوس حدود 25 الی 30 مسافر داشته باشد که در حال حاضر امدادگران هلال احمر در حال بیرون کشیدن لاشه این اتوبوس از درون دره هستند.

مدیر روابط عمومی اورژانس تهران با بیان اینکه این اتوبوس از گرگان به سمت تهران در حال حرکت بوده است، گفت: بر اساس آخرین اخبار دریافتی 15 نفر از مسافران از جمله راننده این اتوبوس توسط امدادگران هلال احمر نجات یافتند و ارائه خدمات اولیه درمانی برای این افراد آغاز شده است.

همچنین حسین درخشان سخنگوی سازمان امداد و نجات جمعیت هلال احمر با بیان اینکه این اتوبوس از نوع اسکانیا بوده است گفت: این حادثه در ساعت حوالی پنج صبح امروز رخ داده است و بررسی‌های اولیه نشان از عدم توجه به جلو از جانب راننده ناشی از خستگی و خواب آلودگی داشته.




گردآوری : گروه خبر سیمرغ
www.seemorgh.com/news
منبع:irna.ir

مطالب پیشنهادی :
مرگ یک پلنگ دیگر... +عکس
96 بار عمل کردم ،من را نجات دهید
دیدار ظریف با معاون وزیر خارجه روسیه
زمان ثبت‌ نام کنکور سراسری 93 دور دوم اعلام شد
مصاحبه ای کامل با ظریف درباره همه چیز