خانواده ابراهیم خودکشی در مترو را پذیرفتند
برادر ابراهیم همچنین گفت: مسوولانی كه به سراغ پدرم آمده بودند گفته‌اند گرچه موضوع خودكشی بوده ولی با توجه به وضعیتی كه دختر ابراهیم دارد تلاش می‌كنیم خدماتی به این دختربچه ارائه شود.
خانواده «ابراهیم»، جوانی كه در ایستگاه مترو گلبرگ جان باخته درباره واكنش مسوولان پلیس آگاهی بعد از انتشار گزارشی در این باره  توضیح دادند.

 برادر «ابراهیم» در این باره به خبرنگار ما گفت: پس از آنكه گزارشی منتشر كرد كه در آن ما موضوع فیلمی كه زمان مرگ برادرم سیاه می‌شد را مطرح كرده بودیم از پلیس با ما تماس گرفتند و گفتند بیایید تا فیلم كامل را برای شما بگذاریم. این عضو خانواده «ابراهیم» افزود: ما از ابتدا خواهان این بودیم كه به درستی چگونگی مرگ ابراهیم را بدانیم و وقتی پلیس از ما خواست تا دوباره به این اداره مراجعه كنیم نیز پدرم در آنجا حاضر شد و فیلم را پخش كردند.

 برادر «ابراهیم» همچنین توضیح داد: پدرم وقتی از اداره آگاهی برگشت گفت در فیلم به من نشان دادند كه ابراهیم سه بار از جایش بلند شده و به سمت لبه سكو رفته است و در نهایت خود را به جلوی قطار انداخته است.

همچنین «حسین احمدی‌نیاز» وكیلی كه به خانواده ابراهیم مشاوره داده بود گفت: با توجه به اینكه الان فیلم به وضوح به خانواده ابراهیم نمایش داده شده و ابهامی در مورد چگونگی مرگ او در ذهن آنها نیست بنابراین مساله مشخص است و نیازی به طرح دعوی و شكایت هم نیست.

 برادر ابراهیم همچنین گفت: مسوولانی كه به سراغ پدرم آمده بودند گفته‌اند گرچه موضوع خودكشی بوده ولی با توجه به وضعیتی كه دختر ابراهیم دارد تلاش می‌كنیم خدماتی به این دختربچه ارائه شود.

همچنین مركز اطلاع‌رسانی پلیس آگاهی تهران نیز در پی انتشار گزارشی  كه در آن خانواده متوفی مدعی شده بودند فیلم نمایش داده شده در پلیس آگاهی سیاه شده و لحظه مرگ در آن مشخص نیست اعلام كرد: فیلم‌های مربوط به این ماجرا موجود است و اگر لازم باشد می‌توانند دوباره آن را ببینند ضمن آنكه بازپرس جنایی تهران ناظر بر این پرونده است و اگر اشكالی وجود داشته باشد حتما ایشان دستورات لازم را صادر می‌كند.




گردآوری : گروه خبر سیمرغ
www.seemorgh.com/news
منبع:khabaronline.ir

مطالب پیشنهادی :
کارمندی که خودسوزی کرد درگذشت
خوش خبری بنزینی برای تهرانی ها
نامه‌ ای‌ خواندنی برای بازداشت ریگی‌ +عکس
توضیح کوتاه درباره توافق نهایی ایران و 1+5
من خطابم به گشت ارشاد شهر کی ِف است