وبلاگ نویس داستان های مستهجن دستگیر شد
رئیس پلیس فتا فرماندهی انتظامی استان البرز از دستگیری شخصی که با راه اندازی سایتی اقدام به انتشار داستانهای غیر اخلاقی و ترویج فساد در جامعه می شد، خبر داد.
 سرهنگ یزدان نیکنام گفت: به منظور افزایش امنیت در محیط های سایبری و در نتیجه رصد فضای مجازی، کار‌شناسان این پلیس موفق به شناسایی سایتی  شدند که اقدام به انتشار داستان‌های غیر اخلاقی می‌کرد.

با توجه به حساسیت موضوع و تاثیرات غیر اخلاقی آن در سطح جامعه به ویژه جوانان و همچنین اشاعه فساد در جامعه پیگیری موضوع و شناسایی وبلاگ نویس مذکور در دستور کار ماموران پلیس فتا قرار گرفت.

وی ادامه داد: در پی انجام کارهای اطلاعاتی ماموران و رصد فضای سایبری مشخص شد که محتوای داستان‌های موجود در سایت به اندازه‌ای ذهن مخاطب را درگیر می کند که اثرات مخربی را در جامعه به همراه داشته و باعث ترویج فساد می شود.

رئیس پلیس فتا استان البرز گفت: پس از تحقیقات و بررسی‌های تخصصی و فنی کارشناسان این پلیس، متهم مذکور شناسایی و پس از احضار به این پلیس، در بازجویی های ماموران در ابتدا منکر هر گونه جرمی شد اما در تحقیقات تکمیلی و مواجه شدن با دلایل مستند و مدارک موجود ناچار به جرم خود اعتراف کرد. متهم دستگیر شده پس از تشکیل پرونده جهت سیر مراحل قانونی تحویل مراجع قضایی شد.






گردآوری : گروه خبر سیمرغ
www.seemorgh.com/news
منبع:mehrnews.com

مطالب پیشنهادی :
ماجرای عجیب و جالب سفر پسر 9 ساله به مشهد
لس آنجلسی ها به تحریم ایران ادامه می دهند
موتورسواری خانم ها؟ حرفش را هم نزن!
خانواده ابراهیم خودکشی در مترو را پذیرفتند
خودسوزی مقابل وزارت نفت به یک روایت دیگه