زن خفت گیر مترو دستگیر شد
سردار "حمید هداوند" صبح امروز از دستگیری یك زن خفت گیر در ایستگاه مترو خبر داد و افزود: این متهم هنگام درگیری با مالباخته شناسایی و دستگیر شد.
 سردار "حمید هداوند" امروز از دستگیری یك زن خفت گیر در محدوده مترو شهرری خبر داد و به تشریح جزییات پرونده این متهم و نحوه دستگیری وی پرداخت .

این مقام انتظامی در تشریح خبر فوق گفت: عصر روز گذشته دوشنبه پنجم اسفند ماه سال جاری ماموران گشت انتظامی یگان امداد هنگام گشتزنی در محدوده مذكور بودند كه متوجه درگیری دو زن شدند كه بلافاصله برای بررسی موضوع وارد عمل شده و به آنها نزدیك شدند.

وی افزود: یكی از طرفین دعوا كه زن جوانی بود به محض مشاهده پلیس متواری شد كه با سرعت عمل به موقع پلیس وی را دستگیر و به محل بازگرداند.

فرمانده یگان امداد پایتخت اضافه کرد: در این هنگام فردی كه بعداً خود را " اكرم " نامید به ماموران گفت دقایقی پیش زمانیكه قصد رفتن به داخل ایستگاه مترو را داشتم این زن از پشت من را گرفت و قصد سرقت انگشتر و گردنبندم را داشت كه با او درگیر شدم.
 
سردار هداوند در خاتمه تصریح كرد: در بازرسی از متهم كه " فاطمه " نام داشت و یكی از اتباع افاغنه بود گردنبند و انگشتر متهم و دو دستگاه تلفن همراه كشف شد ماموران متهم را به همراه اموال مكشوفه و شاكی برای تكمیل پرونده و تحقیقات بیشتر در خصوص جرایم احتمالی دیگر به كلانتری131 شهرری انتقال دادند.



گردآوری : گروه خبر سیمرغ
www.seemorgh.com/news
منبع:fardanews.com

مطالب پیشنهادی :
سه تن از ضاربان محیطبانان گلستان دستگیر شدند
مصاحبه جالب و خواندنی با سیدمحمد موسوی بجنوردی
اوکراینی ها نخست‌وزیر خودشان را انتخاب کردند
برق از اول اسفند گران شد+ سند
افخم به اظهارات مرکل در تل‌آویو واکنش نشان داد