آخرین اخبار از حوادث چهارشنبه سوری شب گذشته
اورژانس کشور اعلام کرد: بر اساس آخرین آمار جمع آوری شده از سراسر کشور، حوادث چهارشنبه سوری امسال 382 نفر را مجروح کرد که 238 نفر از آنها روانه بیمارستان شدند.
 آرزو دهقانی، مدیر روابط عمومی اورژانس کشور با اعلام این خبر گفت: مأموران اورژانس کشور دیروز تا پاسی از شب و تا هنگامی که صدای ترقه و آتش بازی های چهارشنبه سوری  در شهرهای مختلف به گوش می رسید در حالت آماده باش بودند و بر اساس آخرین آمار جمع آوری شده به 382 نفر در سراسر کشور خدمات اورژانسی ارائه کردند.

وی گفت: از این تعداد 238 نفر به بیمارستان اعزام شدند و 144 نفر به صورت سرپایی درمان شدند.

گزارش خبرنگار اعزامی به بیمارستان سوانح و سوختگی شهید مطهری که مرکز اصلی رسیدگی به آسیب دیدگان چهارشنبه سوری در پایتخت است نیز نشان می دهد، مراجعات آسیب دیدگان به این مرکز چه از طریق اورژانس 115 و چه از طریق همراهان خود بیماران تا پاسی از شب ادامه داشت و بیش از 60 مصدوم فقط در این مرکز پذیرش شدند و حدود 7 نفر آنها بستری شدند. در بین آنها یک کودک 3 ساله نیز بود و اکثر آسیب دیدگان پسران بین 17 تا 30 سال بودند.

خبرنگار  برای تکمیل گرازش خود با مسئولان بیمارستان یافت آباد که دومین مرکز مهم رسیدگی به آسیب دیدگان چهارشنبه سوری است نیز تماس گرفت اما دکتر مطهری، رئیس این بیمارستان از پاسخگویی امتناع کرد البته گزارشهای غیر  رسمی حاکی از این است که تعداد مجروحان پذیرش شده در این بیمارستان از بیمارستان مطهری کمتر نبوده است.

بر اساس آخرین گزارش دریافتی از منابع مختلف از جمله بازپرس ویژه قتل تهران و نیروی انتظامی حوادث چهارشنبه سوری امسال حداقل یک کشته در تهران داشته است که یک پسر بچه 8 ساله در شهرک گلستان بوده که به علت انفجار کپسول جان خود را از دست داد.

گزارشهای مختلف از شهرهای دیگر نیز حاکی از تعدادی قطع عضو است که طی ساعات آینده تکمیل می شود.






گردآوری : گروه خبر سیمرغ
www.seemorgh.com/news
منبع:tasnimnews.com

مطالب پیشنهادی :
مجروحیت 31 نفر در حوادث چهارشنبه‌سوری
امروز به روایت روزنامه ها 92/12/27 + تصاویر
ظریف به غرب درباره مذاکرات هسته‌ای هشدار داد
اسرائیل: هواپیمای مالزی را ایران دزدیده است
بابک زنجانی نمی خواهد بدهی خود را پس بدهد