اعتراف عامل آتش سوزی مرگبار در نوشهر
عامل آتش سوزی عمدی در ویلای نوشهر در جریان تحقیقات کارآگاهان پلیس آگاهی لب به اعتراف گشود و به بازسازی صحنه جنایت خود پرداخت.
، سحرگاه هفتم فروردین امسال آتش سوزی در یک ویلا در روستای دزدک نوشهر به کارآگاهان پلیس آگاهی اطلاع داده شد. تیم جنایی پس از حضور در محل آتش سوزی متوجه شدند در این حادثه ۲ زن و ۲ مرد از جمله افخم السادات حسینی مجری صدا و سیما جان خود را از دست داده اند. ۷ نفر نیز مجروح شده بودند که به بیمارستان انتقال یافتند.

کارآگاهان در بررسی محل حادثه دریافتند این آتش سوزی عمدی بوده و عامل این جنایت درب های ویلا را از بیرون قفل کرده بود از سوی دیگر صاحب ویلا که یک زن است نیز در بازجویی ها گفت مدتی قبل به خاطر اختلافاتی که با همسرم داشتم از او جدا شده و احتمال می دهم این آتش سوزی از سوی همسرم صورت گرفته باشد.

با کشف این سرنخ، همسر این زن دستگیر و پس از انتقال به اداره آگاهی نوشهر، در بازجویی ها به جرم خود اعتراف کرد. او به ماموران گفت ویلای نوشهر متعلق به من بود که به جای مهریه آن را به همسرم دادم. چند بار از او خواستم وسایلی که در ویلا دارم را به من بدهد اما قبول نکرد. روز حادثه متوجه شدم همراه دو خانواده از تهران به ویلا رفته است، برای اینکه همسرم را بترسانم آنجا را به آتش کشیدم. تصور نمی کردم این کار باعث مرگ ساکنان ویلا شود.

سرهنگ عظیمی رئیس پلیس آگاهی استان مازندران در این باره به مهر گفت: متهم پس از بازسازی صحنه جنایت با قرار قانونی روانه زندان شد.




گردآوری : گروه خبر سیمرغ
www.seemorgh.com/news
منبع: mehrnews.com

مطالب پیشنهادی :
آخرین اطلاعات از عامل آتش‌سوزی ویلای نوشهر
مرزبانان ایرانی آزاد شدند؟؟؟
روحانی از آغاز مرحله دوم هدفمندی‌ها یارانه ها می گوید
مشرف از سوءقصد جان به در برد
جیش العدل ادعا کرد: هیچ گونه خطری جان اسرا را تهدید نمی کند