رابطه پنهانی بهانه قتل پشت چراغ قرمز
پرونده مردی که برای پایان دادن به رابطه پنهانی همسر موقتش دست به سلاح برده و قتلی را رقم زده است روی میز قضات دادگاه کیفری استان تهران قرار گرفت
 به گزارش خبرنگار ما این جنایت 26 اردیبهشت دو سال قبل، پشت چراغ قرمزی در غرب تهران اتفاق افتاد و ماموران وقتی به محل حادثه رسیدند جنازه غرق در خون مردی جوان را مشاهده کردند و فهمیدند زنی 24ساله به نام مرضیه نیز توسط مردم دستگیر شده است. مقتول بر اثر اصابت گلوله جان باخته و عامل اصلی قتل فرار کرده بود. بازجویی‌ها از مرضیه بعد از انتقال جسد مقتول به پزشکی‌قانونی آغاز شد.

زن جوان، مقتول را با نام کاوه معرفی کرد و گفت: «من از مدت‌ها قبل کاوه را می‌شناختم و با هم در ارتباط بودیم اما چندی پیش رابطه‌مان قطع شد. در این مدت با مردی به نام امیر آشنا شدم و با هم به صورت موقت ازدواج کردیم. مدتی بعد کاوه دوباره با من تماس گرفت و رابطه‌مان شروع شد. ما هر از گاهی تلفنی با هم صحبت می‌کردیم و گاهی هم یکدیگر را می‌دیدیم.

روز حادثه نیز با کاوه قرار داشتم. ما با هم سوار بر خودرو بودیم که ناگهان امیر پشت چراغ قرمز سوار ماشین شد. من اصلا خبر نداشتم او ما را تعقیب کرده است، با دیدنش جا خوردم. امیر به شدت عصبانی بود. او کلتی را از زیر لباسش بیرون کشید و به طرف کاوه گرفت.»

مرضیه در ادامه گفت: «امیر سر کاوه فریاد کشید و از او پرسید به چه حقی با همسر من حرف می‌زنی. در این هنگام آن دو با هم درگیر شدند و امیر شلیک کرد. کاوه که زخمی شده بود به زحمت خودش را از ماشین بیرون کشید اما امیر دنبالش رفت.»این متهم ادامه داد: «من روز حادثه قصد داشتم به کاوه بگویم ازدواج کرده‌ام اما قبل از طرح این موضوع قتل اتفاق افتاد.»

کارآگاهان در ادامه تلاش خود را برای دستگیری امیر آغاز کردند. آنها با تلفن همراه این جوان تماس گرفتند و توانستند با او صحبت کنند. به این ترتیب تلاش‌ها برای ترغیب امیر به تسلیم‌شدن آغاز شد و متهم 22ساله پنج‌روز بعد از ارتکاب قتل به اداره آگاهی رفت و خودش را به ماموران معرفی کرد.

امیر در بازجویی‌ها گفت: «من و مرضیه در یکی از شهرهای استان مازندران با هم آشنا شدیم. او در آنجا دانشجو بود و من به وی علاقه‌مند شدم اما خانواده‌ام با ازدواج ما مخالف بودند به همین دلیل با او به تهران آمدم و عقد یک‌ساله کردیم. رابطه ما به‌خوبی پیش می‌رفت تا اینکه مدتی قبل به همسرم مشکوک شدم. از شماره‌ای ناشناس مرتب با مرضیه تماس گرفته می‌شد.

هر بار از او می‌پرسیدم چه کسی به او تلفن می‌زند جواب درستی نمی‌داد. به‌تدریج مطمئن شدم مرضیه با مردی دیگر به صورت پنهانی رابطه دارد. از دست مرضیه عصبانی شدم. از طرفی می‌ترسیدم او بلایی سرم بیاورد به همین دلیل کلت کمری به قیمت 550هزارتومان خریدم تا بتوانم از خودم دفاع کنم.»

متهم به قتل ادامه داد: «روز حادثه فهمیدم مرضیه قصد دارد از خانه بیرون برود به همین دلیل به بهانه رفتن به سر کار زودتر از او از منزل خارج شدم و در گوشه‌ای کمین کردم. مرضیه سوار خودرو من شد و به راه افتاد، من هم تعقیبش کردم و دیدم مردی را سوار کرد.

در نهایت پشت چراغ قرمز سوار خودرو شدم و سلاح را به طرف مرد غریبه گرفتم. وقتی او با من درگیر شد چون به شدت ترسیده بودم و زورم به وی نمی‌رسید شلیک کردم. بعد هم وقتی بیرون از خودرو روی زمین افتاد مبلغ 35هزارتومان را از جیبش سرقت و فرار کردم.»

پرونده دو متهم بعد از روشن شدن جزییات قتل به جریان افتاد و کیفرخواست علیه امیر به اتهام مشارکت در قتل عمدی، سرقت و حمل و نگهداری سلاح جنگی صادر و مرضیه نیز به معاونت در قتل، رابطه نامشروع و نگهداری مشروبات الکلی متهم شد. این پرونده اکنون در اختیار قضات شعبه 71 دادگاه کیفری استان تهران قرار گرفته است و این دو به زودی محاکمه می‌شوند.






گردآوری : گروه خبر سیمرغ
www.seemorgh.com/news
منبع: mehrnews.com

مطالب پیشنهادی :
قتل به خاطر ازدواج با زن شوهردار
فرم ثبت‌نام یارانه نقدی منتشر شد
قطار جدید در مسیر تهران - اصفهان راه‌اندازی شد
ضارب شهید علی خلیلی متواری شد
افزایش کرایه‌ تاکسی و اتوبوس از اردیبهشت