مسافران هواپیمای مالزی زنده‌ هستند
روزنامه ˈرکیت پستˈ مالزی روز جمعه به نقل از وی نوشت: احتمال دارد بویینگ 200-700 مالزی در سه جزیره در استرالیا و یا در ایالات متحده آمریکا باشد.
"ماهاگورو ابراهیم مت زین" یک مالزیایی که مدعی شده بود هواپیمای بویینگ 200-777 مالزی توسط جن ها ربوده شده است بار دیگر ادعا کرد 239 مسافر و خدمه پرواز ام.اچ 370 مالزی که 35 روز پیش در مسیر کوالالامپور به پکن ناپدید شد، همچنان زنده اند.

روزنامه ˈرکیت پستˈ مالزی روز جمعه به نقل از وی نوشت: احتمال دارد بویینگ 200-700 مالزی در سه جزیره در استرالیا و یا در ایالات متحده آمریکا باشد.

وی گفت من اعتقاد دارم همه 239 مسافر و خدمه این پرواز زنده هستند.

این مالزیایی گفت که به زودی عازم استرالیا می شود تا با استفاده از روش های سنتی به تیم های جستجو که از فناوری های روز استفاده می کنند به منظور یافتن این بوئینگ کمک کند.

ناپدیدشدن پرواز ام.اچ 370 خطوط هوایی مالزی در مسیر کوالالامپور به پکن تاکنون با حاشیه های جالبی همراه بوده است.

ˈماهاگورو ابراهیم مت زینˈ سه روز پس از ناپدیدشدن این هواپیما نیز با حضور در فرودگاه بین المللی کوالالامپور مدعی شد هواپیمای گمشده توسط جن ها ربوده شده و یک شیء بزرگ سیاه رنگ بر فراز محل سقوط هواپیما در حال پرواز است.

وی با توجه به سیاهی چشمش پیش بینی کرده بود هواپیما در آب سقوط کرده است اما اکنون مدعی است مسافران هواپیما زنده اند و در یک جزیره بسر می برند.

یک روزنامه روسی نیز هفته جاری به نقل از برخی منابع امنیتی مدعی شد هواپیمای مالزیایی در نزدیکی قندهار افغانستان فرود آمده و مسافران آن در سلامت به سر می برند .

ˈسکوفکسی کمسو مولیتسˈ بدون ذکر نام منابع امنیتی خود، نوشت: هواپیمای ناپدیدشده مالزی اکنون در نزدیکی قندهار است و یکی از بال های آن شکسته، اما همه مسافران آن زنده هستند.




گردآوری : گروه خبر سیمرغ
www.seemorgh.com/news
منبع: irna.ir

مطالب پیشنهادی :
رد هواپیمای مالزیایی در قندهار...
آمانو: ایران در این 3 ماه به توافق هسته‌ای پایبند بوده است
جدال با بازیهای رایانه ای ضد موسوی و کروبی
اختلالات سایت رفاهی تا کی ادامه دارد؟
چرا "سکوت مرگبار "علیه تیم ظریف شکل گرفت