مدارکی وجود دارد، مرزبان ربوده شده زنده است
عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس گفت: مدارکی در دست است که نشان می‌دهد گروهبان جمشید دانایی‌فر همچنان زنده است و ما امیدواریم بتوانیم ایشان را نیز به کشور بازگردانیم.
 از سبزوار محمدرضا محسنی‌ثانی امشب در حاشیه دیدار با تشکل‌های فرهنگی سبزوار در جمع خبرنگاران با بیان اینکه این کمیته برای پایان دادن به حوزه‌های تجاوز این افراد از مرزهای شرقی تشکیل می‌شود، اظهار کرد: متأسفانه مرزهای تحت حاکمیت همسایگان ما از جمله پاکستان و افغانستان محل امنی برای گروهک‌های تروریست و شرور شده است.

وی با اشاره به وضعیت گروهبان جمشید دانایی‌فر گفت: مدارکی در دست است که نشان می‌دهد این مرزبان همچنان زنده است و ما امیدواریم بتوانیم ایشان را نیز به کشور بازگردانیم.

وی با بیان اینکه در راستای بازگرداندن چهار مرزبان دیگر اقدامات خاصی صورت گرفت، اضافه کرد: در اقداماتی که برای آزادی این عزیزان صورت گرفت نقش سربازان گمنام امام زمان (عج) بی‌بدیل و سازنده بود.

عضو مجمع نمایندگان استان خراسان رضوی افزود: ما می‌توانستیم از طریق اقدامات خودمان این مرزبانان را نجات دهیم، اما چون جان این عزیزان برای ما اهمیت داشت از طریق یک روش تعاملی که با مدیریت و درایت نیروهای وزارت اطلاعات صورت گرفت توانستیم کار را مدیریت و این چهار مرزبان را آزاد کنیم.

وی تأکید کرد: هیچگاه نباید از قدرت عوامل اطلاعاتی و مدیریت خوب وزارت اطلاعات و تلاش سربازان گمنام امام زمان(عج) در کشور غافل بود.





گردآوری : گروه خبر سیمرغ
www.seemorgh.com/news
منبع: farsnews.com

مطالب پیشنهادی :
خواهرِ مرزبان ربوده شده: احساسات ما را به بازی نگیرید
واشنگتن: ایران باید از ابوطالبی صرف نظر کند
صفحه جدید توییتر احمدی نژاد + عکس
همسر نتانیاهو خبرساز شد
عیادت از ابتکار در بیمارستان + عکس