قاتل :دخترم را با چاقو کشتم و بعد با بنزین آتش زدم
53 روز پس از قتل دختری در نیشابور و در حالی كه پلیس در جست‌وجوی چگونگی وقوع این جنایت بود پدر دختر جوان راز قتل دخترش را فاش كرد.
اواسط اسفندماه سال گذشته مردی با مركز فوریت‌های پلیس 110 نیشابور تماس گرفت و از كشف یك جسد در اراضی كشاورزی بخش زیرخان این شهر خبر داد.با اعلام این خبر ماموران پلیس و عوامل قضایی در محل حاضر شده و با جسد سوخته شده زنی روبه رو شدند كه پس از آن با دستور مقام قضایی جسد برای انجام تحقیقات بیشتر و نیز تشخیص هویت به پزشكی قانونی منتقل شد.

با انتقال جسد این زن به پزشكی قانونی و انجام آزمایشات مختلف، آثار جراحت به وسیله چاقو در بدنش رویت و مشخص شد كه جانباخته حدود 20 سال سن دارد، وجود آثار چاقو در بدن مقتول شائبه به قتل رسیدن وی را بیش از پیش تشدید كرد و سبب شد تا ماموران پلیس آگاهی با حضور دوباره در محل كشف جسد تحقیقات خود را با گستردگی بیشتری دنبال كنند و همزمان با آن عوامل تیم تشخیص هویت پلیس آگاهی نیز تحقیقات خود برای كشف هویت مقتول را آغاز كردند.
 
سرانجام پس از گذشت حدود یك ماه از كشف جسد، هویت این دختر جوان آشكار شد و ماموران تحقیقات از خانواده وی را آغاز كردند كه در این بین كارآگاهان مبارزه با جرایم جنایی پلیس آگاهی به رفتار و وجود تناقض در گفتار پدر این دختر مشكوك شده و وی را بازداشت كردند، پس از بازداشت متهم و انتقال وی به مقر پلیس آگاهی، وی ابتدا هرگونه ارتكاب قتل یا دست داشتن در آن را تكذیب كرد و مدعی شد كه از سرنوشت دخترش بی‌خبر بوده اما پس از مواجهه با ادله پلیسی و شواهد موجود در بازجویی‌های فنی و پلیس به قتل دخترش معترف شد.
 
 پدر این دختر در اعترافات خود راز جنایت هولناك خود را فاش كرد و معترف شد كه از چندی پیش به دلیل مشكلات خانوادگی با دخترش اختلاف زیادی داشته و همین موضوع سبب بروز درگیری و مشاجره فراوان میان آنها شده بود تا اینكه در هفته دوم اسفند ماه به بهانه‌یی دخترش را به مزرعه‌یی در اطراف روستای زیرخان كشانده و پس از وارد كردن چندین ضربه چاقو به قسمت‌های مختلف بدن دخترش با ریختن بنزین به روی بدنش وی را به آتش كشیده و محل را ترك كرده است.
 
سرهنگ حسینی، رییس پلیس نیشابور كه محل كشف جسد در حوزه استحفاظی وی قرار دارد با بیان اینكه در این مرحله از تحقیقات و با توجه به شرایط منطقه امكان طرح نام مقتول و متهم به قتل وجود ندارد، گفت: متهم كه مردی میانسال است هیچگاه گمان نمی‌كرد كه امكان شناسایی و دستگیری‌اش وجود داشته باشد اما پس از دستگیری در حالی كه سعی در انكار موضوع داشت سرانجام به جرم خود اعتراف كرد.
 
رییس پلیس نیشابور گفت كه متهم پس از اعتراف به ارتكاب جنایت و تشكیل پرونده برای ادامه روند رسیدگی به جرم به دادسرا منتقل شده است.





گردآوری : گروه خبر سیمرغ
www.seemorgh.com/news
منبع: etemaad.ir

مطالب پیشنهادی :
واژگونی مرگبار اتوبوس شرکت واحد در بزرگراه آزادگان + عکس
نحوه استفاده از بنزین 400 و 700 تومانی کارت‌های سوخت
دردی که احمدی‌نژاد به این مردم داد!
ظریف: با اراده سیاسی وارد مذاکرات شدیم
دیدار روحانی با وزیر انرژی روسیه