بالگرد ناجا به دنبال جسد گمشده یک جنایت هولناک
اواخر مهرماه وقتی پسری جوان با خریداران خودروی لوکس، خانه‌شان را ترک کرد به طرز مرموزی ناپدید شد و همین کافی بود تا سناریوی یک جنایت پیش روی پلیس قرار گیرد.
بالگرد پلیس مأموریت یافته است با جست‌وجوهای هوایی در بیابان‌های گرمسار جسد سوخته پسر پولدار را پیدا کند.این تجسس هوایی در حالی کلید می‌خورد که جست‌وجوی زمینی در شعاع یک کیلومتری محل تخمینی رها شدن جسد از سوی عاملان جنایت به بن‌بست خورده است.

اواخر مهرماه وقتی پسری جوان با خریداران خودروی لوکس، خانه‌شان را ترک کرد به طرز مرموزی ناپدید شد و همین کافی بود تا سناریوی یک جنایت پیش روی پلیس قرار گیرد.

مادر «بهنام» وقتی روبه‌روی بازپرس «ملاتبار» از شعبه 5 دادسرای ناحیه 34 تهران ایستاد، گفت: ساعت 8 صبح سه‌شنبه 29 مهرماه بود که خریداران خودرویمان به در خانه‌مان آمدند و با پسرم سوار اسپورتیج شدند تا به دفترخانه بروند چرا که پسرم برای فروش خودرو در روزنامه آگهی داده بود و آن دو جوان خریدار خودرو بودند.

دقایقی بعد خبری از پسرم نشد در حالی که نگران وی بودیم به او زنگ زدم که بهنام با صدای نامفهومی گفت در اتوبان یادگار در حال رفتن به دفترخانه است و پس از آن باز به موبایلش زنگ زدم که یکی از خریداران بهانه آورد که بهنام نمی‌تواند حرف بزند و بعد گوشی قطع شد.

با ادعاهای این زن، بازپرس به تیمی از اداره 11 پلیس آگاهی تهران دستور داد تحقیقاتی را برای پیدا کردن جوان گمشده آغاز کنند. پلیس سرانجام با گذشت یک هفته تجسس‌های ویژه توانست ردپایی از جوانی به نام «نیما» به دست آورد که تلفن همراه جوان گمشده در دستش بود. نیما در بازجویی‌ها گفت تلفن را از پسری به نام «سجاد» گرفته است.

بدین ترتیب سجاد 10 آبان ماه سال جاری دستگیر شد و خودروی اسپورتیج بهنام نیز در پارکینگ خانه‌اش به دست آمد.

این دو تبهکار اعتراف کردند با پسر جوان به بهانه خرید خودرو و رفتن به دفترخانه سوار اسپورتیج شده و در بین راه و با توطئه قبلی وی را با آبمیوه مسموم کرده‌اند و وقتی مطمئن شده‌اند بهنام بیهوش است پیکرش را در صندوق عقب خودرویش انداخته و به جاده خاکی در حوالی گرمسار برده‌اند و با ریختن بنزین، جسد بهنام را در بیابان به آتش کشیده‌اند.

با جنایی شدن سرنوشت جوان گمشده، پرونده در اختیار بازپرس «حسین‌پور» از شعبه 5 دادسرای امور جنایی تهران قرار گرفت و وی نیز به کارآگاهان اداره ویژه قتل مأموریت داد به تحقیقات دست زده و جسد سوخته بهنام را نیز ردیابی کنند.

کارآگاهان در نخستین اقدام با راهنمایی‌های دو قاتل روانه بیابان‌های گرمسار شدند تا جسد بهنام 24 ساله را پیدا کنند.

کارآگاهان هنگام بررسی در صحنه جنایت آتشین که در نزدیکی یک مرغداری بود با تکه‌هایی از لباس بهنام روبه‌رو شدند اما اثری از جسد به دست نیامد. این در حالی بود که تیم ویژه‌ای از پلیس با سگ‌های جسدیاب تا شعاع یک کیلومتری محل سوزانده شدن جسد بهنام را جست‌وجو کردند اما همه این شاخه‌ها به گره‌های کور خورد.

کارآگاهان جنایی با دستان خالی به تهران بازگشتند و با این فرضیه که جسد بهنام توسط حیوانات وحشی خورده شده است عملیات جست‌وجو را به پایان رساندند.

بنابر این گزارش، بازپرس حسین‌پور از آنجایی که برای تصمیم‌گیری قضایی نیاز به پیدا شدن جسد و تحویل آن به خانواده بهنام دارد وقتی در برابر این بن بست قرار گرفت دستور داد جست‌وجوی جسد قربانی جنایت آتشین در بیابان‌های صعب‌العبور گرمسار ادامه عملیات تجسس از سوی بالگرد پلیس صورت گیرد.


گردآوری : گروه خبر سیمرغ
www.seemorgh.com/news
منبع: irannewspaper.ir

مطالب پیشنهادی :
مرگ دلخراش محمدرضا 9 ساله بعد از آزار و اذیت جنسی
گزارشی از مشاهدات میدانی ترافیک در شب‌ های تهران
قیمت برخی محصولات جدید سایپا
حاشیه های نمایشگاه مطبوعات و خبرگزاری ها + تصاویر
ابهام در پرونده‌ محمد امین با مرگ آدم ربا