چرا دانش‌ آموز بروجردی هنوز بازداشت نشده است؟
فرمانده انتظامی بروجرد در پی قوت گرفتن برخی شایعات در محافل خبری و اجتماعی مبنی بر دستگیری دانش‌آموز بروجردی، این شایعات را بی‌اساس عنوان کرد.
علیرضا دلیری با غیرواقعی خواندن شایعات منتشره درباره دانش آموز بروجردی گفت: پیگیری برای دستگیری دانش‌آموز بروجردی که چند روز پیش معلم فیزیک خود را با ضربات چاقو به قتل رسانده است، ادامه دارد.
 
وی خاطرنشان کرد: تحقیقات به منظور دستگیری این فرد در نیروی انتظامی با جدیت دنبال شده و در صورت دستگیری اخبار آن از طریق رسانه‌های خبری و منابع موثق منتشر شده و به اطلاع عموم می‌رسد.
 
این مسئول تصریح کرد: پس از کشته شدن یک معلم بروجردی توسط دانش‌آموز 15 ساله خود در دبیرستان پسرانه حافظی بروجرد و حساسیت موضوع، شایعات مختلفی در این باره قوت گرفته و در محافل مختلف دست به دست می‌شود.
 
دلیری اضافه کرد: عموم مردم هرگونه اخبار و اطلاعات در این زمینه را تنها از مبادی رسمی خبری پیگیری کرده و به شایعات توجه نکنند.
 
لازم به ذکر است، یکم آذرماه امسال دانش‌آموز بروجردی معلم فیزیک خود مرحوم محسن خشخاشی را قربانی خشم خود کرده و با وارد کردن ضربه به گلو و سینه وی او را به قتل رسانده و از صحنه جرم گریخته است.



گردآوری : گروه خبر سیمرغ
www.seemorgh.com/news
منبع: isna.ir

مطالب پیشنهادی :
ارتکاب به قتل با انگیزه ای که معلوم نشد!
دانشجویان کدام کشورها به آمریکا می‌روند؟
حسن روحانی و عکس معنی دار اینستاگرام
امدادخودروها ساماندهی می‌شوند
قتل آهنگساز کرجی با 154 ضربه چاقو + عکس