دستگیری باند جعل اسناد به سرپرستی یک زن!
سرهنگ حیدری بیان داشت: اعضای این باند در شش ماه گذشته اقدام به سرقت به ارزش 200 تا 300 میلیون تومان در شیراز و حاشیه‌های این کلانشهر کرده‌اند.
رئیس پلیس آگاهی استان فارس گفت: در پی وقوع سرقت‌های مشابه از خانه‌ها  در شیراز پرونده‌ای در این خصوص تشکیل و تحقیقات آغاز شد. این مقام مسئول خاطرنشان کرد: با انجام تحقیقات گسترده چهار عضو این باند که دو دزد دارای سابقه بیش از 20 سرقت هستند، دستگیر شدند.

سرهنگ حیدری بیان داشت: اعضای این باند در شش ماه گذشته اقدام به سرقت به ارزش 200 تا 300 میلیون تومان در شیراز و حاشیه‌های این کلانشهر کرده‌اند.

رئیس پلیس آگاهی فارس درخصوص انهدام باند سرقت از خانه در شیراز اظهار داشت: سردسته این باند یک زندانی بوده که هنگام بدرقه متواری شده بود و سپس با تشکیل یک باند اقدام به سرقت می‌کرد. وی گفت: اعضای این باند در شش ماه گذشته اقدام به سرقت از خانه‌ها در شیراز و لامرد کرده بودند که سرانجام با اقدامات پلیسی دستگیر شدند.

رئیس پلیس آگاهی فارس همچنین از دستگیری باند جعل اسناد به سرپرستی یک زن در شیراز اشاره و خاطرنشان کرد: اعضای این باند با پرسه زدن مقابل دادسراها افراد را شناسایی کرده و سپس با ادعای ارائه سند برای آزادی زندانی تعدادی را فریب داده بودند.

وی گفت: اعضای این باند با همکاری حفاظت دادگستری استان شناسایی شدند و تاکنون به شش کلاهبرداری اعتراف کرده‌اند.


گردآوری: گروه خبر سیمرغ
www.seemorgh.com
منبع: روزنامه ایران

مطالب پیشنهادی:
ماجرای طلاق شگفت انگیز!!
اطلاعیه درباره ی تعطیلی مدارس!
دو زائر ایرانی هدف شلیک داعشی ها قرار گرفتند!
تصمیم گیری درباره ی موضوع حصر به عهده ی کیست؟
حادثه مرگبار در اتوبان همت