قتل پسربچه با ضربات جاقوی پدر!!
نوید کوچولو وقتی شنید با پدرش به موتورسواری می‌روند هیجان‌زده شد و هیچ کس تصور نمی‌کرد پسرک در توهم شیشه‌ پدر به قتل برسد.
نوید کوچولو وقتی شنید با پدرش به موتورسواری می‌روند هیجان‌زده شد و هیچ کس تصور نمی‌کرد پسرک در توهم شیشه‌ پدر به قتل برسد. ساعت 4.5 عصر 17 دی‌ماه وقتی مادربزرگی پسر 8ساله ای به نام نوید در کلانتری 152 خانی‌آباد ادعا کرد که پسر 34ساله‌اش به نام «حامد» به بهانه گردش نوه اش را از خانه بیرون برده و با دستان خون‌آلود  در حالی که پسرش همراهش نبود بازگشته است یک سناریوی تلخ کلید خورد.

 مأموران وقتی از مادربزرگ این پسربچه شنیدند که کفش‌ها و حتی پلاک موتور حامد خون‌آلود بود به خانه این مرد مرموز که با جدایی از همسرش نزد مادرش زندگی می‌کرد رفتند و وی را دستگیر کردند.

داستان عجیب

مأموران که از نزدیک آثار خون را روی لباس‌ها و موتور حامد دیده بودند قتی از وی که در توهم شیشه بود بازجویی کردند داستان عجیبی شنیدند. حامد گفت که نوید کوچولو را گروهی چاقوکش ربوده‌اند و وی وقتی در خیابان نیلوفر با آنان درگیر شده بود یکی از آدم‌ربایان را با چاقو زخمی کرده اما نتوانسته از ربوده‌شدن پسرک جلوگیری کند.

با این ادعاها کارآگاهان به خیابان نیلوفر اعزام شدند و به تحقیقات پرداخته و شنیدند هیچ‌کس صحنه‌ای از کودک‌ربایی و درگیری خونین را ندیده است.حامد سکوت کرده بود و به داستان دروغین خود اصرار داشت تا اینکه مشخصات پسرک برای ردیابی در سیستم جامع پلیس ثبت شد و ساعت 8.5 شب 17 دی ماه بود که مأموران گشت پلیس راهور منطقه 19 تهران با جسد پسربچه‌ای در فضای سبز واقع در زیر پل شهید صنیع‌خانی روبه‌رو شدند.

وقتی مأموران اداره 10 پلیس آگاهی تهران خود را بالای سر جسد پسرک رساندند در بررسی مشخصات آن دریافتند که جسد متعلق به نوید 8 ساله است.

معاینه جسد نوید کوچولو نشان داد که وی با ضربات چاقو به قتل رسیده و هیچ شکی نیست که حامد در توهم شیشه‌ای وی را به قتل رسانده است.این در حالی بود که پدر نوید کوچولو هنوز تحت‌ تأثیر شیشه بود و مرتب از ربوده شدن پسرک می‌گفت و اینکه اطلاعی از سرنوشت وی ندارد.

کارآگاهان در شاخه دیگری از تجسس‌ها پی بردند که مادر نوید کوچولو به واسطه اعتیاد شدید شوهرش به شیشه از وی جدا شده است و از آن به بعد مادربزرگ مراقبت از نوید را برعهده داشت.از سوی دیگر مشخص شد که حامد بتازگی موتور آپاچی سفیدرنگ خریده و روز جنایت به بهانه گردش با نوید کوچولو وی را که از موتورسواری خوشش می‌آمد صدا کرده و با خود برده تا در توهم شیشه‌ای دست به جنایت تلخی بزند.

بنابر این گزارش، حامد در بازداشت به سر می‌برد تا تأثیرات شیشه و توهم آن از بین رفته و از جنایت رازگشایی کند.

 
گردآوری: گروه خبر سیمرغ
www.seemorgh.com/news
منبع: روزنامه ایران

مطالب پیشنهادی:
نقص فنی هواپیمای وزیر بهداشت!
2 نماز جماعت در یک نمازخانه!!
داعش یک فروشنده مواد مخدر را اعدام کرد(18+)
پوشاندن سر برای مرد و زن ممنوع!!
قیمت برخی خودروهای داخلی کاهش یافت