قاتل ایرانی به قتل دختر گرجستانی اعتراف کرد!
«در گرجستان شکست عشقی خوردم و بعد از آن مرتب حالت جنون به من دست می‌داد، برای همین دست به ۲جنایت زدم.»
«در گرجستان شکست عشقی خوردم و بعد از آن مرتب حالت جنون به من دست می‌داد، برای همین دست به ۲جنایت زدم.» این بخشی از اعترافات پسر 29ساله‌ای است كه به اتهام قتل دختر 16ساله گرجستانی تحت تعقیب پلیس بین‌الملل بود و بعد از فرار از این كشور در شهرستان كلاله استان گلستان، پسربچه 8ساله‌ای را به قتل رساند. ساعت 16بیست و دوم دی‌ماه مأموران پلیس آگاهی شهرستان كلاله در جریان جنایت هولناكی در یكی از خیابان‌های شهر قرار گرفتند. بررسی‌ها نشان می‌داد كه پسربچه 8ساله‌ای بر اثر ضربه چاقو مجروح شده و پس از انتقال به بیمارستان، جانش را از دست داده است.

با مرگ او كارآگاهان جست‌وجو برای دستگیری عامل جنایت را شروع كردند. آنها در نخستین اقدام راهی محل حادثه شدند. شاهدان می‌گفتند كه از دور پسربچه‌ای را داخل كوچه دیده‌اند كه مرد جوانی ناگهان به او نزدیك شد و با چاقو ضربه‌ای به گردنش زد و فرار كرد. هر چند هیچ‌یك از شاهدان عامل جنایت را نمی‌شناختند اما با كمك آنها و با انجام چهره‌نگاری، تصویری از مرد جنایتكار به‌دست آمد كه شبیه یك قاتل تحت تعقیب بود. ماموران متوجه شدند كه قاتل پسربچه 8ساله، مردی ایرانی است كه پیش از این نیز به جرم قتل در گرجستان تحت تعقیب پلیس بوده است.

با شناسایی قاتل كارآگاهان توانستند در كمتر از 5ساعت پس از قتل پسربچه مخفیگاه وی را در شهرستان گمیشان استان گلستان شناسایی كنند. این متهم تحت تعقیب در عملیاتی غافلگیرانه دستگیر شد و به اداره آگاهی انتقال یافت. قاتل 29ساله در بازجویی‌ها قتل پسربچه را گردن گرفت اما مدعی شد كه قصد كشتن او را نداشته است. وی گفت: ما اهل شهرستان كلاله هستیم اما با خانواده‌ام در كشور گرجستان زندگی می‌كردیم.

من هم پیش از این همراه خانواده‌ام در گرجستان بودم كه در آنجا با دختری آشنا شدم. قرار بود با هم ازدواج كنیم اما او بی‌دلیل مرا ترك كرد و رفت. همین شكست عشقی خیلی مرا تحت‌تأثیر قرار داد و روحیه‌ام به‌شدت به‌هم ریخت تا جایی‌كه مرتب حالت جنون به من دست می‌داد.

وی افزود: وقتی در گرجستان بودم با دیدن یك دختر 16ساله گرجستانی باز همان حالت جنون به من دست داد. برای همین به سمت او حمله ور شدم و وی را به قتل رساندم. بعد از جنایت فرار كردم و به ایران آمدم و به كلاله رفتم. تا اینكه روز حادثه پسربچه 8ساله را در خیابان دیدم.

دوباره حالت جنون به من دست داد و احساس كردم اگر با چاقو به او ضربه‌ای بزنم آرام می‌شوم. برای همین با چاقوی میوه‌خوری كه همراهم بود به گردن او ضربه‌ای زدم و پا به فرار گذاشتم. سرهنگ اكبری، رئیس پلیس آگاهی استان گلستان با اعلام این خبر گفت: متهم بعد از اعتراف به جنایت راهی بازداشتگاه شد.

 

گردآوری: گروه خبر سیمرغ
www.seemorgh.com/news
منبع: hamshahrionline.ir

 مطالب پیشنهادی:
زلزله بامداد امروز طالقان را لرزاند
توافق ها درباره فیلترینگ شبکه های اجتماعی موبایلی
واکنش ها به نطق علی مطهری/دست چپش زخمی شد!
این بار داعش پاها را قطع می کند(18+)
پیام ویدئویی گروه تروریستی داعش خطاب به آمریکا!