مرغابی جان جوان 29 ساله راگرفت!!
مرد 29 ساله در محل پرورش مرغابی در روستای عبداللـه‌آباد شهرستان محمودآباد متوجه شد یک مرغابی در چند متری ساحل آب‌بندان گرفتار شده است.
ساعت 5 عصر شنبه چهار بهمن‌ماه بود. مرد 29 ساله در محل پرورش مرغابی در روستای عبداللـه‌آباد شهرستان محمودآباد متوجه شد  یک مرغابی در چند متری ساحل آب‌بندان گرفتار شده است. مرد جوان مردد و دودل بود. نمی‌دانست از خیر مرغابی بگذرد یا اینکه تن به سردی آب زده و مرغابی را بردارد.
یکی از اهالی روستا که از دور شاهد ورود این مرد مشهدی به داخل آب بود با فرو رفتن او به عمق آب بندان بلافاصله ساکنان روستا را برای کمک خبر کرد اما شرایط جوی به‌گونه‌ای بود که امکان ورود به داخل آب بدون تجهیزات امکان نداشت. بنابراین مردم روستا مأموران پلیس و آتش‌نشانی
محمود آباد را مطلع کردند.

دقایقی بعد خودروی پلیس و امدادگران آتش‌نشانی آژیرکشان خود را به ساحل آب‌بندان رسانده و عملیات امداد و نجات آغاز شد. در تجسس‌های ابتدایی هیچ نشانه‌ای از جسد قربانی حادثه در سواحل آب‌بندان دیده نشد. آتش‌نشانان با تجهیزات غواصی وارد عمل شدند. وقتی هوا تاریک شد تجسس با مشکل روبه‌رو شد. تجسس‌های قدم به قدم عمق دریاچه محلی ادامه یافت. تاریکی و سرما عملیات گروه امدادرسان را با کندی همراه کرد و تلاش‌های امدادگران و غواصان زیر نور پروژکتورهای قوی ادامه یافت.

گل‌آلود بودن کف آب‌بندان و علفزارهای اطراف آن باعث شد آتش‌نشانان با سختی پیش بروند. شش ساعت از آغاز عملیات تجسس گذشت که یکی از امدادگران جسد را از لابه‌لای گل و لای عمق دریاچه محلی بیرون کشید.

یک منبع آگاه در این باره گفت: جوان مشهدی وقتی وارد آب بندان شده  بر اثر سرمای زیاد سنگ کوب کرده و در همان لحظات نخست دچار ایست قلبی شده است.

حسن ذبیح‌پور مسئول آتش‌نشانی محمودآباد درباره جزئیات این حادثه گفت: با دریافت گزارش مبنی بر ناپدید شدن یک مرد در آب‌بندان‌های محمودآباد و احتمال غرق شدن وی بلافاصله با تجهیزات مورد نیاز و غواصان در صحنه حادثه حضور پیدا کردیم.

وی اظهار کرد: جوان 29 ساله اهل مشهد به نام رمضان که برای بیرون آوردن مرغابی وارد آب‌بندان روستای عبداللـه‌آباد بخش سرخ‌رود شده بود، به دلیل سرمای آب دچار ایست قلبی شد و به زیر آب رفت و اثری از جنازه وی در لحظه حضور نیروهای آتش‌نشان و مقامات محلی و مردم روستا وجود نداشت.
وی ادامه داد: با کمک مأموران انتظامی پاسگاه بیشه‌کلا، نیروهای آتش‌نشانی سرخ‌رود، دهیار و اعضای شورای روستای عبداللـه‌آباد عملیات کشف جسد توسط غواصان آتش‌نشانی آغاز شد.

ذبیح‌پور با اشاره به سختی عملیات کشف جسد اظهار کرد: با توجه به اینکه تاریکی شب کار پیدا کردن جسد را دچار مشکل کرد اما تلاش شایسته غواصان پس از گذشت بیش از پنج ساعت به نتیجه نشست و پیکر بی‌جان این جوان ساعت 5/10 شب از آب بیرون کشیده شد.


گردآوری: گروه خبر سیمرغ
www.seemorgh.com/news
منبع: روزنامه ایران

مطالب پیشنهادی:
ترور یک مدیر در سراوان!
نقشه شوم برای کشتن شوهر با همکاری سوپری محله
مرگ دلخراش کودک توسط نیسان پدرش!!
علی مطهری: گاهی کف گرگی لازم است!
زندگی اسفناک مادر و فرزندان در کنار خیابان/تصاویر