به گزارش خبرنگار مهر، سرهنگ حسين نجفي ظهر یکشنبه در جمع خبرنگاران اظهار داشت: در راستای پاکسازی محله های خرم آباد از وجود معتادان پرخطر، خرده فروشان مواد مخدر و عاملان فروش محصولات ضد فرهنگی، عوامل انتظامي اين شهرستان با استفاده از يگان هاي انتظامي و عملياتي طرح ارتقاء امنيت اجتماعي را در سطح شهر به مرحله اجرا گذاشتند.

وي افزود : در اين طرح ضمن برقراري نظم و آرامش و کسب رضايت مردم، تعداد ۹۹ نفر از افراد معتاد پر خطر دستگير، مقادير قابل توجهي مواد مخدر و ... نيز كشف و ضبط شد.

اين مقام انتظامي اظهار داشت: در اين طرح تعداد ۱۱۶ دستگاه خودرو و موتورسيکلت متخلف و پلاک مخدوش که با حرکات نمايشی، باعث بی نظمی و رعب و وحشت در سطح معابر عمومي شهر شدند، توقيف و جهت سير مراحل قانوني به پارکينگ انتقال يافتند.

دستگيري ۱۸ سارق و کشف ۵۱ فقره انواع سرقت در خرم آباد

فرمانده انتظامي خرم آباد همچنین از دستگيری ۱۸ سارق و کشف ۵۱ فقره انواع سرقت طی ۷ روز گذشته در اين شهرستان خبر داد.

سرهنگ نجفی در تشريح اين خبر گفت: با اجرای طرح مبارزه با سرقت، مأموران انتظامی اين شهرستان با کارهای اطلاعاتی و تلاش شبانه روزی طی هفت روز گذشته در چندين عمليات منسجم ۱۸ سارق را در خرم آباد شناسايی و دستگير کردند.

وي افزود: دربازجويی هاي به عمل آمده، سارقان به ۵۱ فقره انواع سرقت ازجمله، منزل، خودرو، لوازم و محتويات داخل خودرو، اماکن خصوصی، کش روزنی و... اعتراف کردند و مقادير قابل توجهي اموال مسروقه نيز از آنان کشف و ضبط شد.