سرهنگ مراد مرادی در گفتگو با خبرنگار مهر درباره جزئیات محدودیت‌های ترافیکی در مسیر تشییع کاروان شهدای غواص و اسکورت کاروان در روز سه‌ شنبه گفت: با هماهنگی های انجام شده، مراسم تشییع پیکر شهدا از ساعت ۱۶ روز سه‌ شنبه بیست و ششم خرداد ماه با حضور مردم، مقامات لشکری و کشوری در میدان بهارستان آغاز شده و تا معراج شهدا واقع در خیابان بهشت ادامه خواهد داشت.

وی افزود: برای جلوگیری از کندی تردد خودروها و همچنین جلوگیری از ازدجام ماشین ها، ماموران پلیس راهور از ساعت ۱۳:۳۰ ظهر فردا به‌ صورت موقت مسیر حرکت کاروان بدرقه‌کنندگان شهدا را کنترل و محدودیت های ترافیکی را در این مسیرها اعمال می کنند.

رئیس مرکز اطلاع‌رسانی پلیس راهنمایی و رانندگی تهران بزرگ درباره جزئیات محدودیت ترافیکی نیز ادامه داد: از سمت شمال از سراه مجاهدین و خیابان مصطفی خمینی به سمت میدان بهارستان، از سمت جنوب از ابتدای خیابان دیالمه تقاطع خیابان امیرکبیر به سمت بهارستان، از سمت شرق از تقاطع خیابان مجاهدین و خیابان ایران به سمت بهارستان و از سمت غرب نیز از تقاطع خیابان جمهوری و ظهیرالاسلام به سمت بهارستان و همچنین دیگر خیابان های منتهی به خیابان بهارستان محدوده ممنوعیت پارک و تردد خودروها اعمال می شود.

سرهنگ مرادی با اعلام اینکه این محدوده ترافیکی از ساعت ۱۳:۳۰ تا ساعت ۱۵ با حضور ماموران پلیس راهور کار خود را آغاز می کنند، تصریح کرد: پایان محدودیت ترافیکی در این مسیرها طبق پیش‌بینی‌های ما پایان مراسم یعنی ساعت ۱۸ است.

وی با اعلام اینکه اسکورت کاروان شهدا پس از پایان مراسم تا رسیدن به معراج شهدا ادامه خواهد داشت، عنوان کرد: پس از پایان مراسم از ساعت ۱۸ کاروان شهدا از میدان بهارستان وارد خیابان جمهوری شده و پس از آن از چهارراه استبانبول وارد خیابان فردوسی به سمت جنوب خواهد شد و از میدان امام خمینی(ره) به سمت پایانه فیاض‌بخش رفته و پس از آن نیز وارد خیابان وحدت اسلامی و خیابان بهشت، ستاد معراج شهدا خواهد بود.

رئیس مرکز اطلاع‌رسانی پلیس راهنمایی و رانندگی تهران بزرگ توضیح داد: عوامل پلیس راهور در طول برگزاری مراسم در تمامی مبادی ورودی و خروجی حضور دارند و از ایجاد گره های ترافیکی جلوگیری خواهند کرد.

سرهنگ مرادی به شهروندان توصیه کرد در طول برگزاری مراسم، از استفاده وسایل نقلیه شهری در مسیر اسکورت کاروان شهدا جلوگیری کرده و برای شرکت در این مراسم باشکوه از وسایل حمل و نقل عمومی به‌ویژه مترو و اتوبوس‌های تندرو استفاده کنند.