به گزارش خبرنگار مهر، سرهنگ دليری ظهر دوشنبه در جمع خبرنگاران گفت: در راستای مبارزه با سرقت و جلب رضايت مردم عوامل انتظامی اين شهرستان در ۲۰ روز خردادماه سالجاری با رصد دقيق جرائم و همچنين استفاده از گشت های پنهان موفق به شناسايی و دستگيری ۳۹ نفر سارق كه در راستاي سرقت خودرو، لوازم خودرو، سرقت منزل و سرقت های متفرقه فعاليت داشته اند شدند.

وی اظهار داشت: سارقان در بازجويی های اوليه به ۱۱۴ فقره انواع سرقت شامل هفت دستگاه خودرو، چهار دستگاه موتورسيكلت، ۵۵ فقره سرقت لوازم داخل خودرو، شش فقره منزل، شش فقره مغازه، هفت فقره اماکن، يك فقره کيف قاپی، و ... اعتراف كردند.

فرمانده انتظامی بروجرد خاطر نشان كرد: مالباختگان شناسايی و مقاديری اموال مسروقه از متهمان كشف و ضبط شد و تحويل مراجع قضايی شدند.

سرهنگ دلیری ضمن قدردانی از مشارکت و همکاری خوب مردمی با پليس در اجرای طرح های پاکسازی و انتظامی، از شهروندان خواست در صورت مشاهده هر گونه فعاليت غيرقانونی و مجرمانه توسط افراد فرصت طلب و قانون گريز در اسرع وقت از طريق تلفن فوريت های پليس ۱۱۰ اعلام تا نسبت به شناسايی جرم و دستگيری مجرمان و متخلفان اقدام شود.