به گزارش خبرگزاری مهر و به نقل از پایگاه خبری پلیس، سرگرد علی عباس کسانی در این باره گفت: به دنبال ارجاع یک فقره پرونده قضایی مبنی بر انتشار اکاذیب و ایجاد مزاحمت در فضای مجازی برای یکی از اساتید دانشگاهی، موضوع در دستور کار پلیس فتا قرار گرفت.

وی ادامه داد: با اشراف اطلاعاتی و پیگیری های فنی، متهم پرونده که از دانشجویان این استاد دانشگاه بود شناسایی و دستگیر شد.

رئیس پلیس فتا تصریح کرد: متهم در تحقیقات به عمل آمده انگیزه خود را از این کار انتقام از استاد خود عنوان کرد و گفته که چون در درس ریاضی نمره او کم شده دست به این کار زده است.

وی افزود: متهم پس از تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی تحویل محاکم قضایی شد.

پلیس دره شهر مصمم به برقراری نظم و امنیت تفرجگاه ها در ماه مبارک رمضان

جانشین فرماندهی انتظامی شهرستان دره شهر از آمادگی پلیس برای برقراری نظم و امنیت تفرجگاه های سطح شهرستان در ماه مبارک رمضان خبر داد و گفت: تحقق این امر از مطالبات به حق و قانونی شهروندان است.

سرهنگ مهرداد علیمحمدی با بیان این خبر تصریح کرد: با پایان یافتن فصل امتحانات دانش آموزان و آغاز تعطیلی مدارس و افزایش اوقات فراغت خانواده ها، تفرجگاهها و پارکهای سطح شهرستان در هنگام افطار در ماه مبارک رمضان پذیرای شهروندان است که می طلبد برای حفظ آرامش و آسایش مردم در این محیط ها، نیروی انتظامی حضور مستمر و چشمگیر داشته باشد.

وی با تاكید بر برخورد جدی پلیس با هنجارشكنان اظهار داشت: پلیس مصصم است با ناامن کردن تفرجگاهها برای هنجارشكنان، امنیت بیشتری برای مردم در استفاده از مواهب طبیعی به وجود آورد.

پایان بازی نوجوان ۱۰ ساله در کنار استخرپرورش ماهی غم انگیز شد

فرمانده انتظامی شهرستان ایوان در استان ایلام از غرق شدن نوجوان ۱۰ ساله ای در استخر پرورش ماهی این شهرستان خبر داد.

سرهنگ شهرام امیریان در تشریح این خبر گفت: پدر رضا که در کارگاه پرورش ماهی واقع دربخش زرنه شهرستان ایوان مشغول کاربود، رضا را برای تفریح وبازی به همراه خود برده بود که غافل شدن از این نوجوان حادثه ای ناگوار را رغم زد.

وی ادامه داد: رضا به دور از چشمان پدر جهت بازی و سرگرمی به کنار استخر رفته بود که به داخل استخر افتاد و باتوجه به نداشتن مهارت شنا غرق می شود.

فرمانده انتظامی شهرستان ایوان افزود: زمانیکه پدر رضا بر می گردد می بیند که رضا پیدایش نیست و پس از کمی جستجو با جسد بیهوش پسر نوجوانش برروی آب استخر روبه رو می شود.