به گزارش خبرنگار مهر، آتش سوزی در محدوده روستايی روستای گرنام در بخش يانه سر بهشهر اتفاق افتاده و براساس اعلام تا کنون حدود ۳۰ هکتار از اين اراضی طعمه حريق شده است و از اين مقدار اعلام شده بيش از ۲۰ هکتار ازارضی گندم و ۹ هکتار اراضی جو بوده است که دچار آتش سوزی شد.

خلیل حقيقی سرپرست جهاد کشاورزی بهشهر در گفتگو با خبرنگار مهر گفت: با حضور گروههای امدادی، آتش در اراضی کشاورزي بخش يانه سر بهشهر مهار شد و با اعزام کارشناسان به منطقه، وسعت و مقدار آتش سوزی و ميزان خسارت وارده در دست بررسی است که اطلاعات کامل متعاقبا" اعلام می شود.

وي با اعلام اينکه برداشت گندم و جو از مناطق روستايی بالادست در بهشهر تازه آغاز شده است، يادآور شد: با توجه به ورزش باد در منطقه و گرمای شديد، کشاورزان بايد مراقبت کامل از اراضی جو و گندم خود داشته و از بروز خطرات و آتش سوزی های احتمالی جلوگيری کنند.

به گزارش مهر، در هفته گذشته نيز آتش سوزی در ۵۰ هکتار از گندمزارهای گلوگاه در شرق مازندران، سه ميليارد ريال خسارت بر جای گذاشته بود که علاوه بر گندم زارها در مناطق مختلف خورشيد کلا، نظام محله و قلعه پايان، به سه واحد دامداری نیز خسارات جدی وارد شد.