همسرم با مصرف مواد اور دوز (Over Dose)کرد و مرد
با دستور بازپرس کشیک قتل پایتخت پرونده مرگ مشکوک زن جوان بر اثر تزریق مواد مخدر برای تایید علت نهایی مرگ به پزشکی قانونی منتقل شد.
 

مرگ مشکوک زن جوان به روایت همسرش

ساعت ۱۳و ۳۷ دقيقه بعد از ظهر روز جمعه، تلفن بازپرس كشيك به صدا در آمد و ماموران كلانتري ۱۱۴ غياثي، خبر از مرگ مشكوك دختر جواني دادند كه توسط ماموران اورژانس ۱۱۵ مطلع به آنها اطلاع داده شد. پسر جواني كه خود را همسر زن جوان معرفي كرده بود، در اظهاراتش به بازپرس كشيك صحنه قتل، كه در صحنه حاضر شده بود گفت، من و همسرم چند وقت است كه به مواد مخدر معتاد هستيم و گاهی مي شود كه مشروبات الكلي نيز مصرف مي كنيم، در روز مذكور همسرم مي خواست مشروب مصرف كند، اما نتوانستم پيدا كنم و به همين دليل از يكي از داروخانه ها يك الكل طبي-آرايشي خريدم و از همان مصرف كرديم اما او قانع نشد و صبح زود كه از خواب بيدار شد تصميم گرفت با هم مواد تزريق كنيم، او خيلي وقت بود كه به فكر تزريق مواد افتاده بود اما من او را منصرف مي كردم و مي گفتم همين مواد لعنتي كه مصرف مي كنيم هم مضر است، اما او به حرف من گوش نكرد و با كمك سرنگي كه از داروخانه خريده بود مقداري به خود تزريق كرد و در كنار هم خوابيديم، اما ظهر كه بيدار شدم متوجه شدم از دهانش كف بيرون آمده و در حال تشنج است.

سريعا با اورژانس تماس گرفتم اما مشخص شد او فوت كرده است و من خيلي متاثر شدم كه همسرم را با دستان خودم كشتم و كار تزريق را همان روز خودم انجام دادم. با تكميل اظهارات مرد جوان در مورد مرگ همسرش، به دستور بازپرش كشيك، به پزشكي قانوني منتقل شد تا در صورت تاييد حرف هاي مرد جوان، پرونده مرگ همسر او، مختومه اعلام شود.
 
منبع: خبرآنلاین