سقوط جرثقیل در میدان امام حسین
گزارشی مبنی بر سقوط جرثقیل در میدان امام حسین(ع) به سازمان اتش نشانی ارائه نشده است اما...

تکذیب سقوط جرثقیل در میدان امام حسین

گزارشی مبنی بر سقوط جرثقیل در میدان امام حسین(ع) به سازمان اتش نشانی ارائه نشده است. ساعاتی پیش در شبکه‌های اجتماعی خبری مبنی بر سقوط جرثقیل در مسجد امام حسین(ع) در میدان امام حسین(ع) تهران منتشر شده بود. در بخشی از این خبر آمده بود که در این حادثه 2 نفر جان باخته‌اند. 

اخبار تایید نشده ایی از مرگ دو نمازگزار در مسجد امام حسین(ع) بر اثر سقوط بالابر منتشر شده است، ایرنا گزارش می‌کند که مسئول روابط عمومی مسجد امام حسین (ع) این خبر را تایید کرده است در حالی که گزارش باشگاه خبرنگاران حاکی این مطلب است که سازمان آتش نشانی و اورژانس تهران این خبر را تایید نکرده اند.

باشگاه خبرنگاران جوان نوشت: این خبر حکایت از آن دارد که جرثقیلی در حال درآوردن پارچه های سیاه به مناسبت حلول ماه ربیع الاول و ریختن گل بر سر مردم در میدان امام حسین (ع) بود که دچار حادثه شده و بر روی دو زن سقوط می کند.

در این خبر فضای مجازی آمده است، یکی از قربانیان مادر شهید و دیگری دختری دم بخت بوده و راننده جرثقیل نیز توسط پلیس دستگیر شده است.

انتشار این خبر در فضای مجازی خبرنگار باشگاه خبرنگاران جوان را به پیگیری وادار کرد که طی تماس ها جلال ملکی ، سخنگوی سازمان آتش نشانی و حسن عباسی،مدیر روابط عمومی اورژانس تهران در خصوص این خبر اعلام کردند که هیچ گزارشی به این دو ارگان در ارتباط با سقوط جرثقیل در میدان امام حسین (ع) ارائه نشده است.

این در حالی است که ایرنا در این باره می نویسد: مسئول روابط عمومی مسجد امام حسین (ع) در گفت و گو با خبرنگار ایرنا با تایید این خبر در این خصوص گفت: پس از برگزاری نماز مغرب وعشاء سقوط بالابر در داخل این مسجد حادثه آفرید ودو بانوی نمازگزار درپی این حادثه در دم جان باختند.  همچنین یکی از خادمان مسجد نیز درپی این حادثه مجروح شد که بلافاصله توسط نمازگزاران به مرکز درمانی محل منتقل شد.
 
منبع: میزان