بازداشت سارق مسلح حین فرار در ولنجک
فرمانده یگان امداد پلیس پایتخت از دستگیری یک سارق منزل توسط پلیس کوهستان در خیابان " مقدس اردبیلی " حین فرار خبر داد و گفت: از متهم یک قبضه سلاح کلت کمری و گاز اشک‌آور کشف شده است.
 

دسنگیری سارق مسلح

فرمانده یگان امداد پلیس پایتخت از دستگیری یک سارق منزل توسط پلیس کوهستان در خیابان " مقدس اردبیلی " حین فرار خبر داد و گفت: از متهم یک قبضه سلاح کلت کمری و گاز اشک‌آور کشف شده است. سردار "عرب سرخي " فرمانده يگان امداد پليس پايتخت گفت: عصر روز سه شنبه ماموران گشت پليس كوهستان هنگام گشت زني در خيابان " مقدس اردبيلي " مشاهده كردند تعدادي از شهروندان فردي را تعقيب می‌كنند. 

اين مقام انتظامي گفت: ماموران بلافاصله براي بررسي موضوع وارد عمل شده و به تعقيب مرد جوان پرداختند،متهم بدون توجه به اخطار پليس قصد داشت با خودروهاي عبوري فرار كند كه با سرعت عمل به موقع پليس دستگير و به محل بازگردانده شد.

وي عنوان كرد:با دستگيري متهم، يكي از شهروندان كه خود را بعداً " احمد" معرفي کرد به ماموران گفت: دقايقي پيش در حال خروج از منزل مشاهده كردم فردي ناشناس مشغول وارسي درب منزل يكي از همسايگانمان بود كه به محض ديدن من متواري شد که ناچار شديم او را تعقيب كنيم.

فرمانده يگان امداد پايتخت افزود: در بازرسي از متهم كه "بهنام" نام داشت يك قبضه سلاح كلت كمري ،يك جفت دستكش، يک عدد كلاه مشكي و يك اسپري اشک‌آور كشف شد.

سردار عرب سرخي در خاتمه با اشاره به اينکه متهم از سارقان سابقه دار بوده و چندين بار به اتهام سرقت دستگير شده بود، تصريح كرد: در بازجويي هاي ابتدايي نامبرده اعتراف کرد كه بعد از شناسايي منازل خالي از سكنه، قصد سرقت داشته است.

گفتني است، ماموران متهم را به همراه اموال مکشوفه براي بررسي بيشتر در خصوص جرايم احتمالي به كلانتري 163ولنجک انتقال دادند. تلاش جهت دستگيري همدست وي، که قبل از رسيدن ماموران از محل متواري شده بود همچنان ادامه دارد.
 
 
منبع: میزان