پدربزرگ و عموهایم، پدرم را کشتند
ششم اردیبهشت ماه سال 92 جسد مرد جوانی لابه‌لای پسماندهای شورآباد از سوی رفتگران شهرداری پیدا شد و تحقیقات نشان داد متعلق به مردی به نام اکبر است که مدت‌ها پیش گم‌شده بود.

پدر و برادرانی که مرد معتاد را خفه کردند

 ششم اردیبهشت ماه سال 92 جسد مرد جوانی لابه‌لای پسماندهای شورآباد از سوی رفتگران شهرداری پیدا شد و تحقیقات نشان داد متعلق به مردی به نام اکبر است که مدت‌ها پیش گم‌شده بود. دختر اکبر خیلی زود فاش کرد که پدربزرگ و عموهایش پدرش را که به مواد مخدر اعتیاد داشته است به قتل رسانده‌اند. با همین افشاگری پدر خانواده به نام جهان‌بین و پسرانش به نام‌های اصغر و امیر بازداشت شدند و قتل خانوادگی را به گردن گرفتند.

اصغر در بازجویی‌ها گفت: اکبر سال‌ها بود که به مواد مخدر اعتیاد داشت به طوری که پدرم مخارج زندگی‌شان را تأمین می‌کرد. روز حادثه به خانه آمد و شروع به ناسزاگویی کرد و ارثیه خواست، او در توهم بود، من جلو رفتم تا آرامش کنم تا سروصدا نکند اما بی‌فایده بود.

پدر و برادرم دستش را گرفتند و در یک لحظه عصبی شدم و گلویش را فشار دادم، ناگهان دیدم صورتش کبود شد و وقتی رهایش کردم دیگر نفس نمی‌کشید.آنجا بود که متوجه شدم برادرم را کشته‌ام، از ترس با کمک پدر و برادرم جسدش را بسته‌بندی کرده و خودم تنهایی به شورآباد بردم.

جهان‌بین و امیر نیز در بازجویی‌ها اعتراف‌های اصغر را تأیید کردند.صبح دیروز، اصغر به خاطر قتل عمد برادرش در شعبه دوم دادگاه کیفری یک تحت محاکمه قرار گرفت.

در ابتدای جلسه دختر قربانی برای عمویش تقاضای قصاص کرد و مادر و پدر قربانی اعلام رضایت کردند.اصغر نیز در آخرین دفاع گفت: قتل را قبول دارم. روز حادثه برادرم سر و صدا کرد، من هم از او خواستم که آرام باشد اما بی‌فایده بود.

برادر و پدرم دست و پایش را گرفتند و من با دست گلویش را فشار دادم و خفه‌اش کردم اما هرگز قصد کشتن وی را نداشتم؛ ناخواسته خفه شد و بشدت پشیمانم.امیر و جهان‌بین نیز که با وثیقه آزاد هستند در دادگاه حضور یافتند و به دفاع از خود پرداختند.در پایان جلسه، سه قاضی عالی‌رتبه جنایی برای صدور رأی نهایی با هم وارد شور شدند.
 
منبع: روزنامه ایران