قاتل آشنا در قتل مرد معتاد با 15 ضربه چاقو
چند روز قبل من و مادرش برای دیدن اقوام به رشت رفتیم و ساعتی قبل وقتی از سفرآمدیم متوجه جسد رحمان مقابل ورودی ساختمان شدیم. 

قاتل آشنا در پرونده قتل مرد معتاد

 تیم جنایی تحقیقاتش را برای شناسایی قاتل آشنا در پرونده قتل مرد معتادی که روز گذشته با 15 ضربه چاقو در خانه اش به قتل رسیده بود آغاز کرد. ساعت 15 روز گذشته پیرمرد 70 ساله ای هراسان در تماس با پلیس از مرگ پسر میانسالش خبر داد. با حضور مأموران کلانتری 129 جامی آنها با جسد غرقه به خون مرد میانسالی روبه رو شدند با اعلام موضوع به بازپرس ویژه قتل تهران تیم جنایی در محل جنایت در خیابان آذربایجان حاضر شدند. 

کارآگاهان پلیس آگاهی با حضور در محل قتل متوجه وجود جسد مرد 42 ساله به نام رحمان در آپارتمان طبقه سوم ساختمان چهار طبقه شدند.

در ادامه پزشک جنایی با معاینه جسد اعلام کرد 6 تا 12 ساعت از وقوع قتل می گذرد و مرد میانسال به علت اصابت 15 ضربه چاقو به سینه و پشتش به قتل رسیده است.

در ادامه تحقیقات از پدر مقتول آغاز شد و او مدعی شد پسرم احمد به مواد مخدر شیشه اعتیاد داشت و 10 سال قبل از همسرش جدا شد. حاصل این ازدواج یک دختر 15 ساله بود که با عروسم زندگی می کند در این مدت پسرم در خانه ما زندگی می کرد.

چند روز قبل من و مادرش برای دیدن اقوام به رشت رفتیم و ساعتی قبل وقتی از سفرآمدیم متوجه جسد رحمان مقابل ورودی ساختمان شدیم. نمی دانم چه کسی پسرم را به قتل رسانده است در ادامه با توجه به اینکه مقتول لباس راحتی به تن داشت و هیچ آثار ورود به زور به خانه در محل جنایت وجود نداشت تیم جنایی احتمال دادند مرد معتاد قربانی انتقام قاتل آشنا شده باشد. با پایان یافتن بررسی صحنه جرم، سعید احمد بیکی بازپرس ویژه قتل تهران دستور انتقال جسد به پزشکی قانونی را صادر و به تیمی از مأموران اداره قتل پلیس آگاهی مأموریت داد تا عامل این جنایت که فردی آشنا است را شناسایی و دستگیر کنند. 

 

منبع: میزان