تعرض به یک پزشک در هنگام انجام وظیفه
شب گذشته همراهان یک بیمار، به پانسیون دکتر سبزعلی در درمانگاه بالاده کازرون حمله می کنند و با سنگ تمام شیشه ها را شکسته، و خسارات زیادی به پانسیون وارد می کنندو...

حمله به پزشک در درمانگاه بالاده کازرون

شب گذشته در درمانگاه بالاده کازرون(فارس) اتفاق تاسفباری افتاده است. چند نفر از اراذل و اوباش که با یکدیگر درگیر شده بودند، به دلیل جراحت سطحی سر یکی از آنها به درمانگاه مراجعه می کنند.دکتر سبزعلی پزشک کشیک تمام کارهای پزشکی لازم برای مریض را انجام می دهند. در نهایت نامه ای به بیمارستان می نویسند که در صورت نیاز عکس برداری برای بیمار انجام شود.

همراهان بیمار علی رغم نظر دکتر سبزعلی، برای ارجاع بیمار  درخواست آمبولانس می کنند. به محض اولین مخالفت دکتر سبزعلی با اعزام توسط آمبولانس، آنها به دکتر سبزعلی حمله کرده و ایشان را به شدت مورد ضرب و شتم قرار می دهند. به طوریکه بینی دکتر دچار شکستگی و تمام صورت و اطراف چشم و بدن  ایشان دچار کبودی می شود. چند تن از مریضها دکتر سبزعلی را از دست همراهان بیمار نجات داده و کمک می کنند تا دکتر به پانسیون خود برود.

چند ثانیه بعد همراهان بیمار، به پانسیون دکتر سبزعلی هم حمله می کنند و با سنگ تمام شیشه ها را شکسته، و خسارات زیادی به پانسیون وارد می کنند.

 

منبع: صدای پزشکان