مجتمع تجاری کوروش
پارکینگ مجتمع تحاری کوروش تهران دچار حریق شد.

پردیس کورش تا اطلاع ثانوی تعطیل شد

پیرحسین کولیوند سرپرست اورژانس در گفت‌وگو با ایسنا در مورد آتش‌سوزی در مجتمع تجاری کوروش اظهار کرد: دقایقی پیش پارکینگ مجتمع کوروش واقع در اتوبان ستاری دچار حریق شد.

وی افزود: پس از اعلام حادثه، 6 دستگاه آمبولانس اورژانس به محل اعزام شدند.

پردیس کورش تا اطلاع ثانوی تعطیل شد.

به دليل ايجاد مشكل در  موتورخانه مجتمع و بروز مشكل در سيستم تهويه  سينما تا اطلاع ثانوى و خبر تكميلى مجتمع تجارى فرهنگى كورش تعطيل است

ظاهرا آتش سوزی در قسمت موتورخانه علت اصلی تعطیلی پردیس کورش بوده است. هم اکنون آتش نشانان در حال اطفای حریق و مهار آتش هستند.

photo_2017-09-19_14-10-13.jpg

 

اطلاعات تکمیلی از روابط عمومی پردیس کورش: در حاضر مشكل موتورخانه حل شده و وضعيت مرتب است. اما به دليل مراقبت هاى بيشتر و رسيدن به وضعيت استاندارد هنوز مجتمع بر روى مخاطبان بسته است.

 

تکمیلی:

سخنگوی سازمان آتش نشانی:
آتش سوزی مجتمع تجاری کوروش خوشبختانه كشته و مجروحی برجای نگذاشت.

بخشی از ضايعات انباری در طبقه 6- اين مجتمع دچار حريق شده بود که با توجه به اينكه در اين انباری كانال هواكشی بود، دود آتش از انباری به بالای مجتمع رها ميشد و در نگاه اول اين تصور بود كه كل ساختمان آتش گرفته است.

 

 روال عادی در سینما «کوروش» تا دو ساعت دیگر

علی سرتیپی: موتور خانه مجتمع کوروش واقع در طبقه هفتم دچار حریق شد که ماموران آتش نشانی در حال خاموش کردن آن هستند و هیچ آسیبی به بخش‌های دیگر وارد نشده است.با توجه به از کار افتادن خنک کننده‌ها نمایش فیلم‌ها را متوقف کرده‌ایم که با راه ‌ افتادن آن اکران فیلم‌ها از دو ساعت دیگر سر گرفته خواهد شد.

photo_2017-09-19_15-09-42.jpg

  تجمع مردم در پی آتش‌سوزی طبقه هفتم مجمتع کوروش

 

گردآوری: گروه خبر سیمرغ
seemorgh.com/news
منبع: isna.ir