9 مصدوم بر اثر واژگونی یک دستگاه اتوبوس
واژگونی یک دستگاه اتوبوس در مسیر میناب 9 نفر از مسافران دچار مصدومیت شدند.

خواب آلودگی و خستگی راننده علت حادثه

سرهنگ علی اسفندانی فرمانده پلیس راه هرمزگان با اعلام این خبر گفت: در این حادثه که صبح روز گذشته(15 تیر) رخ داد، یک دستگاه اتوبوس که از اصفهان به سمت میناب در حرکت بود، در نزدیکی پشته گوربند واژگون شد.

خواب آلودگی و خستگی راننده علت حادثه بود.

همچنین رئیس روابط عمومی و امور بین الملل دانشگاه علوم پزشکی استان هرمزگان در خصوص این حادثه گفت: یک دستگاه اتوبوس مسافربری که از مبدا اصفهان به سمت بندرعباس در حرکت بود در ساعت 7 و 45 دقیقه‌ی روز جمعه 15 تیر ماه 97 در 25 کیلومتری محور میناب-بندرعباس واژگون شد.

فاطمه نوروزیان با بیان اینکه مصدومان بلافاصله توسط آمبولانس های اورژانس‌های جاده‌ایی چاه شیرین، دوراهی تیاب و هلال احمر به بیمارستان میناب منتقل شدند، تصریح کرد: طی این حادثه 9 نفر از مسافران این اتوبوس دچار مصدومیت شدند.

رئیس روابط عمومی و امور بین الملل دانشگاه علوم پزشکی استان هرمزگان، اضافه کرد: از این تعداد 7 تن به بیمارستان میناب منتقل و دو نفر نیز بصورت سرپایی درمان و مرخص شدند.

نوروزیان با اشاره به اینکه 6 نفر از مصدومان همچنان در بیمارستان میناب بستری هستند و مراقبت‌های لازم را دریافت می‌کنند، تصریح کرد: یک مصدوم به دلیل آسیب جدی در ناحیه پا و پارگی عروق به وسیله ‌بالگرد اورژانس، به شهرستان لار و از آنجا نیز به بیمارستان نمازی شیراز منتقل شده است.

وی در پایان ضمن تأکید اینکه تمامی مصدومین وضعیت پایداری دارند، خاطرنشان کرد: این حادثه تاکنون هیچ گونه تلفات جانی نداشته است.

گردآوری: گروه خبر سیمرغ
seemorgh.com/news
منبع: isna.ir