اعتراف عجیب زن میانسال برای ربودن دختر 3 ساله
رئیس پلیس آگاهی استان فارس گفت: هانیه که ۱۰ روز قبل توسط خانمی میانسال ربوده شده بود صحیح و سالم به آغوش گرم خانواده بازگشت

دختر سه ساله‌ای که توسط زنی میانسال ربوده شده بود، پیدا شد

سرهنگ فرج شجاعی رئیس پلیس آگاهی استان فارس گفت : ۱۱ مرداد ماه ۹۷، فردی با مراجعه به پلیس آگاهی گفت: دختر بچه سه ساله اش به نام هانیه در کوچه روبروی منزلمان مشغول بازی بوده که پس از مدتی ناپدید شده و جستجو برای پیدا کردن وی فایده‌ای نداشته است.

او افزود: موضوع به صورت ویژه در دسنور کار ماموران قرار گرفت و پس از بررسی دوربین‌های مداربسته متوجه شدند خانمی میانسال طفل را جلو منزل ربوده و با یک دستگاه سواری پیکان از محل متواری شده است.

این مقام انتظامی گفت: ماموران پلیس آگاهی موفق شدند محل اختفای آدم ربا را در یکی از روستا‌های شهرستان شیراز شناسایی و در یک اقدام غافلگیرانه او را دستگیر کنند.

رئیس پلیس آگاهی استان گفت: پس از انتقال متهم به پلیس آگاهی در بازجویی فنی و تخصصی اعتراف کرد و مدعی شد مدت ۱۵ سال است که از همسرش جدا شده و به دلیل افسردگی و تنهایی و پر کردن خلا‌های روحی و عاطفی، تصمیم به ربودن کودک کردم.

سرهنگ شجاعی افزود: کودک معصوم پس از گزارش سلامتی و معاینه، به مادرش تحویل و آدم ربا با تشکیل پرونده به مرجع قضائی تحویل و از آن طریق روانه زندان شد.

رئیس پلیس آگاهی استان عنوان داشت: پلیس اجازه نخواهد داد مجرمان و مخلان نظم و امنیت، آسایش شهروندان را برهم بزنند و در صورت هرگونه اقدام غیر قانونی با هنجارشکنان قاطعانه برخورد می‌شود.

گردآوری: گروه خبر سیمرغ
seemorgh.com/news
منبع: tasnimnews.com