ریزش آوار بر سر کارگر ساختمانی در یاسوج
کارگر ساختمانی در یاسوج زیر آوار گرفتار شد

ریزش آوار بر سر کارگر ساختمانی در یاسوج

رئیس آتش‌نشانی و خدمات شهری شهرداری یاسوج با بیان اینکه این ساختمان در مرحله بتن ریزی سقف بود گفت:هم اکنون کارگری زیر آوار محبوس شده و نیرو‌های امدادی در حال پیدا کردن راهی برای نجات ریزش آوار بر سر کارگر ساختمانی در شهر یاسوجاین کارگر هستند .

محمد رستمی با بیان اینکه پس از اعلام به مرکز آتش نشانی شماره یک شهر یاسوج ۲۰ نیرو‌های امدادی به محل اعزام شدند افزود:هنوز معلوم نیست این کارگر زیر آوار محبوس شده زنده است یا نه، اما تلاش برای نجات دادن وبیرون آوردن آن توسط نیرو‌های امدادی ادامه دارد. 

جهانبین مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان هم گفت:پس از اطلاع از این حادثه نیرو‌های امدادی به محل حادثه اعزام و همچنان در حال آوار برداری و نجات کارگر گرفتار هستند.

شهرداریاسوج هم با بیان اینکه هنوز علت حادثه مشخص نیست و نیاز به بررسی دارد گفت:این ساختمان دارای مجوز ساخت بوده، اما روند نظارت برساخت و ساز آن بررسی می‌شود.

نستهن مقدم افزود:ازدحام جمعیت کار امدادرسانی را برای نجات کارگر گرفتار سخت کرده و انتظار می‌رود مردم در چنین مواقعی برای امدادرسانی بهتر و به موقع همکاری کنند.

فرمانداربویراحمد هم گفت:این چندمین حادثه طی دو سال اخیر در شهر یاسوج است که باید مسئولان متولی در این خصوص ورود کنند تا دیگر شاهد وقوع چنین حوادثی نباشیم.

وی با بیان اینکه تیم‌های امدادی به وسیله جرثقیل در حال آوار برداری هستند افزود:با تماسی که با دادستان استان گرفته شده پس از بررسی و جمع بندی نهایی علت حادثه از سوی دستگاه متولی با متخلفان به شدت برخورد می‌شود.


گردآوری: گروه خبر سیمرغ
seemorgh.com/news
منبع: iribnews.ir