دانش‌آموز قزوینی، زیر مشت و لگد آقای مدیر!
دانش‌آموز کلاس هفتمی در قزوین به دلیل ضرب و شتم مدیر مدرسه راهی بیمارستان شد

دانش‌آموز قزوینی، زیر مشت و لگد آقای مدیر!

دانش‌آموز کلاس هفتمی در قزوین به دلیل ضرب و شتم مدیر مدرسه راهی بیمارستان شد.

چندی پیش در فضای مجازی استان قزوین خبری مبنی بر سیلی خوردن دانش‌آموز یکی از مدارس استان قزوین توسط مدیر مدرسه منتشر شده بود که با پیگیری‌ها مشخص شد خبر صحت دارد و موضوع در آموزش و پرورش استان قزوین در دست بررسی است.

شب گذشته هم خبری مبنی بر ضرب و شتم یک دانش‌آموز دیگر در فضای مجازی استان قزوین انتشار یافت که طبق این خبر، بنابر شکایت والدین دانش‌آموز کلاس هفتم یکی از مدارس راهنمایی قزوین، روز سه‌شنبه دوم بهمن ماه زمانی که دانش‌آموز در صف مدرسه مشغول صحبت بوده است، مدیر مدرسه با کشیدن موی سر، او را از صف به بیرون کشیده و به شدت مورد ضرب و شتم قرار می‌دهد تا حدی که دانش‌آموز دچار بیهوشی می‌شود.

مسئولان مدرسه نیز تا پایان زمان کلاس‌ها از اطلاع دادن به اورژانس و همچنین تماس با اولیای دانش‌آموز خودداری می‌کنند تا مادر وی هنگام مراجعه به مدرسه جهت بردن فرزندش به منزل، با حالت نیمه هوشیار پسر خود مواجه شده و مستقیم وی را به بیمارستان می‌برد.

لازم به ذکر است که بنا به اظهار والدین دانش‌آموز، نامبرده به دلیل یک سانحه در فصل تابستان دچار صدمات شدیدی از ناحیه سر و دست و پا شده بود و شخص مدیر مدرسه نیز با آگاهی کامل از این موضوع اقدام به کتک‌کاری کرده است.

مدیر مدرسه با پذیرش اقدام خود، از والدین دانش‌آموز عذرخواهی کرده اما ایشان با تهیه نامه‌ای به ریاست آموزش و پرورش ناحیه یک قزوین، از مدیر متخلف شکایت کرده‌اند.

در پی اقدام این حرکت غیرفرهنگی مدیر مدرسه، عبدالمحمد زاهدی استاندار قزوین در پاسخ به سئوالی در خصوص ضرب و شتم دانش آموز کلاس هفتم توسط مدیر یکی از مدارس قزوین اذعان کرده است: به مدیرکل آموزش و پرورش استان اعلام کرده‌ام که موضوع را بررسی و برخورد لازم را به عمل آورند.

وی افزود: مدیر کل آموزش و پرورش استان قزوین اعلام کرده که مدیر مدرسه استعفا کرده و فردا برکنار می‌شود و مدیر ناحیه آموزش و پرورش ناحیه یک قزوین با استعفای وی موافقت کرده است.

به نظر می‌رسد آموزش و پرورش باید در بکارگیری مدیران در مدارس تجدید نظر کرده و از فرهنگیان بااخلاق، با حوصله و مودب در مدارس استفاده کند تا دست کسی بر روی دانش‌آموزی بلند نشود و شاهد حوادث تلخی نظیر این نباشیم. 

گردآوری: گروه خبر سیمرغ
seemorgh.com/news
منبع: ilna.ir